Klip BTS do MIC Drop w remixie Steve’a Aoki przekroczył próg 100 miliona odsłon na YouTube.
MIC Drop potwierdziło swoją światową popularność. Tym razem piosenka może pochwalić się 100 milionami wyświetleń na YouTube. Oryginalna wersja utworu znalazła się na ostatniej płycie BTS, „Love Yourself: Her”. W remixie Steve’a Aoki usłyszymy połączenie syntezatorów EDM z beatami w trapowym stylu. Kawałek zachował jednak oryginalne, hip-hopowe brzmienie. W nowej odsłonie piosenki wziął udział również raper Desiigner.
To dwunasty klip BTS z ponad 100 milionami odsłon na YouTube. Wcześniej ten wynik osiągnęły Dope, Fire, Blood Sweat & Tears, Boy In Luv, Not Today, Save ME, Spring Day, DNA, Danger , I Need U i War of Hormone. W „klubie 100 milionów”, oprócz BTS, są również PSY, BIGBANG, Taeyang, G-Dragon, 4Minute, HyunA, 2NE1, Girls’ Generation, Taeyeon, f(x), EXO, Super Junior, TWICE, BLACKPINK, GOT7 oraz Chanyeol i Punch.
źródło zdjęcia: YouTube