Teledysk BTS osiągnął pułap 100 milionów wyświetleń na YouTube po raz pierwszy w historii zespołu.

Dope zostało wydane w kwietniu 2015 roku, jako część mini-albumu „The Most Beautiful Moments in Life pt.1”, ale klip do piosenki zobaczyliśmy dwa miesiące później, w czerwcu. W mniej niż 15 godzin, teledysk obejrzało wówczas milion osób. Wtedy też utwór, chociaż wydany wcześniej, znalazł się na trzecim miejscu na liście Billboard World Digital Songs.

Po roku i czterech miesiącach od wydania wideo, Dope osiągnęło kolejny sukces! MV obejrzało na YouTube ponad 100 milionów widzów, dopisując BTS do krótkiej listy k-popowych artystów, którzy mogą się tym pochwalić. W „klubie 100 milionów” znajdziemy PSY, HyunA, 2NE1, Girls’ Generation, f(x), EXO, Super Junior i BIGBANG. Grupa spod skrzydeł Big Hit Entertainment jest zatem czwartym boysbandem, któremu się to udało.

Po Dope najwięcej wyświetleń na YouTube mają teledyski do Boy in Luv Fire, oba po 68 milionów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.