Kolejny klip BTS osiągnął pułap 100 milionów odsłon w serwisie YouTube.

Boy in Luv to tytułowa piosenka drugiego EP w karierze BTS, „Skool Luv Affair”. Produkcją utworu zajął się Pdogg, który pracował też nad tekstem razem z Hitman Bang’iem, Supreme Boi i członkami zespołu: Sugą i Rap Monsterem. Kawałek opowiada o skrajnych uczuciach, towarzyszącym zauroczeniu, jak i chęci podbicia serca ukochanej.

„Skool Luv Affair” zdobyło pierwsze miejsce w koreańskim rankingu Gaon i znalazło się na 3. pozycji w notowaniu Billboard World Albums. Album był również 20. najczęściej kupowanym krążkiem w Korei w 2014 roku.

Jest to czwarty teledysk BTS, który osiągnął taki wynik na YouTube. Wcześniej udało się to Dope, Fire oraz Blood Sweat & Tears. Przypomnijmy, że w „klubie 100 milionów” są także PSY, BIGBANG, HyunA, 2NE1, Girls’ Generation, f(x), EXO, Super Junior, TWICE, BLACKPINK i GOT7.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.