BTS może pochwalić się kolejnym sukcesem na YouTube. Tym razem próg 100 milionów wyświetleń osiągnęła jedna z pierwszych piosenek grupy.

Just One Day to kolejny utwór od BTS, który osiągnął liczbę 100 milionów wyświetleń teledysku na YouTube. Kawałek znajdziemy na drugim EP boysbandu, „Skool Luv Affair”, które usłyszeliśmy w 2014 roku.

MV do wspomnianej piosenki ukazało się 6 kwietnia, niecałe dwa miesiące po premierze mini-albumu. BTS po promocjach z tytułowym Boy In Luv, zaczęło wtedy prezentować się publiczności z Just One Day. Teledysk jest nieco inny niż większość wideo zespołu. Mniej w nim znanych fanom teorii, a całość skupia się bardziej na sekwencjach tanecznych. Utwór jest utrzymany w miejskim, urban hip-hopowym stylu z wyróżniającym się rytmem i zgraną kompozycją instrumentów. Piosenka opowiada o BTS jako o idolach, ale także zwyczajnych młodych chłopakach, którzy chcą spędzić choć jeden dzień ze swoją drugą połówką.

BTS może pochwalić się sporym dorobkiem teledysków z ponad 100 milionami wyświetleń na YouTube.  Just One Day to piętnasty klip zespołu, który przekroczył ten próg. Wcześniej udało się to: DopeFireBlood Sweat & TearsBoy In LuvNot TodaySave MESpring DayDNADanger, I Need U, War of Hormone, MIC Drop, Fake Love i Idol.

Przypomnijmy, że w tzw. „k-popowym klubie 100 milionów”, oprócz BTS, są jeszcze:  PSY, BIGBANG, Taeyang, G-Dragon, 4Minute, HyunA, 2NE1, Girls’ Generation, Taeyeon, f(x), EXO, Super Junior, iKON, TWICE, BLACKPINK, Red Velvet, MOMOLAND, GOT7, SHINee oraz Chanyeol i Punch.

 

źródło zdjęcia: bts.ibighit.com

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.