Boysband dzieli się swoją nową muzyką i ponownie zostaje doceniony przez słuchaczy na świecie. Zapraszamy do przeczytania podsumowania „EVERYD4Y”!
WINNER zaprezentował drugi pełen album po prawie 4 latach od debiutanckiego „S/S 2014”. Po drodze grupa wydała kilka singli z czego dwa ostatnie, „FATE NUMBER FOR” i „OUR TWENTY FOR”, zagwarantowały jej popularność wśród zagranicznych słuchaczy. Członkowie zespołu przyznali, że „EVERYD4Y” to skutek ich pracy nad obecnie trendującymi brzmieniami. Najnowsze piosenki to przekrój nowoczesnych dźwięków, które pojawiają się w popie i hip-hopie, a także w odświeżonym stylu „starego WINNER”.
Tytułowa piosenka, EVERYDAY, wprowadza słuchaczy w przyjemny, wiosenno-letni nastrój. W utworze chłopcy wyrażają chęć spędzenia każdego dnia ze swoją sympatią. Jest ona lepsza od wszystkiego, co ich otacza. Teledysk nagrano w Malibu w Kalifornii. WINNER, zafascynowany Stanami Zjednoczonymi i kulturą hip-hopu, zawarł w nowym comebacku wiele popularnych na Zachodzie elementów. W choreografii z refrenu zobaczymy kroki, które są ostatnio najczęściej tańczone na świecie. Również w kwestii muzyki panowie nie zostali obojętni. EVERYDAY to mieszanka popu, różnego typu trapu, autotune, czy modnego dźwięku imitowania gruchania gołębia.
Na „EVERYD4Y” znalazło się 12 utworów skomponowanych i napisanych przez Seungyoona, Mino i Seunghoona. Pomagali im producenci YG Entertainment: AiRPLAY, MILLENNIUM, Future Bounce, Kang Uk Jin i Diggy.
- EVERYDAY
- AIR – dziewczyna porównana jest tutaj do odświeżającego zapachu w powietrzu, dzięki któremu życie jest przyjemniejsze. Piosenka powstała z myślą o fandomie grupy, INNER CIRCLE.
- HELLO – trapowy kawałek opowiadający o upartych próbach dodzwonienia się do partnera. WINNER mówi tu o trendzie „niemartwienia się o swoją drugą połówkę”, który często pojawia się w relacjach par.
- TURN OFF THE LIGHT – pierwsze solo Mino od debiutu MOBB. Melodyczne flow rapera wyraża pożądanie i fascynację piękną kobietą.
- LA LA – utwór charakteryzuje się nieskomplikowaną, ale energiczną melodią, która angażuje słuchaczy. Piosenka ma ich zachęcić do wspólnego śpiewania i szaleństwa.
- FOR – akustyczna piosenka, pozwalająca pokazać wokalistom boysbandu swoje umiejętności. Tekst skupia się na odrzuceniu przez ukochaną lub ukochanego.
- WE WERE – rockowa ballada, która jest jednocześnie sentymentalną podróżą do szczęśliwej miłości z przeszłości. „Byliśmy piękni, gdy spotkaliśmy się po raz pierwszy”, śpiewają członkowie WINNER.
- LUXURY – luksusowa w utworze jest dziewczyna, której uczuć i wyjątkowości nie da kupić się w żaden sposób. Jest to jednak w niej fascynujące, a myzycy proszą ją o zaakceptowanie ich uczuć. Melodia to klasyczny i lekki hip-hopowy trap.
- MOVIE STAR – WINNER skupia się na specyfice bycia celebrytą, które coraz bardziej zamienia się w rzeczowe traktowanie artystów. Panowie czują się jak w filmie, gdzie odgrywają różne role, w zależności od sytuacji. Mino w swojej zwrotce odnosi się do światowego ruchu #MeToo, który był protestem przeciw molestowaniu kobiet. Dużą uwagę skupia refren, który na koniec wykonywany jest acapella. W opisie kawałka udostępnionym przez YG Entertainment znajdziemy informację, że kawałek dedykowany jest fanom grupy.
- SPECIAL NIGHT – melodia disco prowadzi słuchaczy w imprezowe klimaty. Chłopcy zachęcają do towarzyszenia im w nocnej zabawie. To pierwsza produkcja Seunghoona.
- RAINING – kawałek pojawił się pierwotnie na japońskiej wersji „OUR TWENTY FOR”. Emocjonalne wykonanie i zaangażowanie członków grupy sprawia, że utwór jest bardziej szczery. Tytułowy deszcz to natłok wspomnień, które po pewnym czasie znikną.
- HAVE A GOOD DAY – drugi specjalny utwór z wcześniejszego wydawnictwa. To ballada o rozstaniu i tęsknocie za drugą osobą. Bohater utworu nie może zapomnieć o swojej miłości i kieruje do niej słowa: „Obojętnie gdzie jesteś, [życzę Ci] miłego dnia”.
Po comebacku, wytwórnia boysbandu podzieliła się również pełnym nagraniem choreografii do EVERYDAY. Zobaczcie wideo poniżej!
Tak, jak w przypadku wcześniejszych dwóch singli, „EVERYD4Y” odebrano bardzo dobrze na całym świecie. Już w pierwszej dobie krążek królował na szczytach notowań iTunes w 17 krajach. W Polsce dotarł na podium, gdzie zajął dokładnie 3. miejsce (aby powiększyć grafiki, należy otworzyć je w nowej karcie; dane pochodzą z 4 kwietnia z 13:20 i 20:40 czasu polskiego oraz z 6 kwietnia z 14:15 czasu polskiego).
Promocję poprzedzającą wydanie „EVERYD4Y” znajdziecie TUTAJ.
źródła: (1)
źródło zdjęcia: yg-life.com