Nowa piosenka BLACKPINK podbija notowania i osiąga międzynarodowy sukces.
As If It’s Your Last pokazuje pełną zabawy i pozytywnej energii różową stronę BLACKPINK. Chociaż ta barwa przeważa w otoczeniu dziewcząt w klipie, ma jednak swój charakter i nie jest cukierkowa. Teledysk jest wypełniony kolorami, neonowym oświetleniem i wymyślnymi strojami.
Przed premierą, Jisoo przyznała, że choreografia jest łatwa do naśladowania, a ponadto jest w niej dużo słodyczy i uroku. Na kanale zespołu można obejrzeć również nagranie zakulisowe.
W przeciągu 24 godzin As If It’s Your Last odtworzono 13 milionów razy. BLACKPINK jest zatem na szczycie listy k-popowych grup, które osiągnęły pułap 10 milionów odsłon w najkrótszym czasie (dokładnie 12,66 miliona w 22 godziny). Wcześniej taki sukces świętowało TWICE (24 godziny) i BTS (21 godzin).
Piosenka zauważona została na międzynarodowych notowaniach. W najlepszym momencie znajdowała się na szczycie w 18 krajach (po trzech godzinach od premiery podbiła notowania w 15 państwach). W Polsce piosenka uplasowała się na 7. miejscu.
Już pierwszego dnia As If It’s Your Last ukazało się w pierwszej dziesiątce międzynarodowego rankingu iTunes.
W Korei piosenka debiutowała na 12. miejscu, a już dobę później pojawiły się na pierwszym miejscu. Obecnie (23 czerwca, godzina 19:40) BLACKPINK są na drugim miejscu – pierwsza pozycja należy do MAMAMOO z Yes I Am, jednak różnica punktowa między zespołami jest minimalna.
Pierwsze zapowiedzi powrotu dziewczyn pojawiły się w połowie miesiąca, o czym mogliście przeczytać na naszej stronie.