KNK powrócą już 2 czerwca. Sprawdźmy, jak przygotowali fanów na swój comeback!

„AWAKE” będzie pierwszym mini albumem w historii młodego zespołu. Na płycie znajdzie się 8 piosenek, z czego 6 będzie zupełnymi nowościami. Usłyszymy je już w południe 2 czerwca (w Polsce o godzinie 5). Od pierwszych zapowiedzi powrotu, KNK ciężko pracował nad promocją nowego krążka.

22 maja wytwórnia YNB Entertainment zapowiedziała comeback zespołu. Na oficjalnym Twitterze grupy pojawiło się zdjęcie okładki albumu z podpisem „KNK is Back Again!”. Wkrótce otrzymaliśmy więcej informacji, w tym oficjalne zdjęcia, które znajdą się w photobooku. Tego samego dnia Seungjun podzielił się z fanami zakulisowym zdjęciem z planu.

 

26 maja na YouTube oraz NaverTV Cast pojawił się wideo teaser tytułowej piosenki „AWAKE”, BACK AGAIN. Utrzymany jest w ciemnej kolorystyce. Jednak wytwórnia od razu zaprzeczyła wszelkim podobieństwom do Knock. Podkreślają, że utwór pokaże grupę z zupełnie innej strony. Koncept ma być męski i silny. Tego samego dnia pojawiło się kolejne zdjęcie promujące album.

Dzień później każdy z członków KNK udzielił wywiadu dla Sports World. Tłumaczenie możecie przeczytać także u nas. Chłopcy rozmawiali również m.in. z TV Daily, MK News oraz Focus News.

Transmisja na aplikacji V z serii „What is KNK doing today?” poświęcona była nowemu albumowi. Członkowie rozmawiali o przyszłych promocjach, wyglądzie płyty i jej zawartości. Dowiedzieliśmy się m.in. że choreografię do co najmniej jednej z piosenek ułożył Jihun, lider zespołu, a pierwszy występ po comebacku odbędzie się 3 czerwca w piątkowym KBS Music Bank.

— Mieliśmy mało czasu, żeby przygotować ten album, ale chcemy, żebyście wiedzieli, że nie robiliśmy go w pośpiechu. Naszych fanów widzieliśmy niedawno. Widywaliśmy się z nimi co jakiś czas, dziękuję wszystkim, którzy nas wspierają – mówił Youjin.

Chłopcy złożyli również kilka obietnic fanom. Parę z nich miało żartobliwy charakter (Heejun obiecał, że jak na pierwszy występ w KBS Music Bank przyjdzie 300 osób, to pokaże brzuch), wszystkie jednak były wypowiedziane z myślą o fanach. Jeżeli w czasie promocji, teledysk do BACK AGAIN osiągnie 1,5 miliona wyświetleń na YouTube, zespół wystąpi w letnich strojach, podobnych do tych w photobooku. Jeżeli ilość wyświetleń przekroczy 2 miliony, KNK zorganizują mały fanmeeting, gdzie Seungjun kupi wszystkim fanom lody. Wspomniany raper chętnie na to przystał.

Kolejna obietnica była związana z Instagramem. Grupa oznajmiła, że jeżeli fani opublikują 30 tysięcy swoich zdjęć z tagiem #KNK (#크나큰), to specjalnie dla nich zrobią sobie selci. Na zdjęciach jednak to fani będą dobrze wyglądać, nie oni.

Ruszyła także przedsprzedaż albumu. Wiemy, że będzie on miał dwie wersje: normalną oraz Kinho. Fizyczna wersja będzie zawierać płytę, 84-stronicowy photobook, jedną z kartonowych figurek, które widzieliśmy już w aplikacji V, jedną kartę oraz (opcjonalnie) plakat. Wersja Kinho jest bogatsza o pocztówki, większą ilość kart i tzw. Kinho Card.


 


 

30 kwietnia, dwa dni przed premierą, zespół opublikował preview całego albumu. Możemy usłyszeć w nim fragmenty wszystkich utworów, które znajdą się na krążku.


To nie koniec niespodzianek. Dzień przed comebackiem grupa wyjawiła drugi teaser BACK AGAIN oraz kolejne zdjęcie.



 

 

 

Do comebacku KNK zostało już tylko kilka godzin. Wyczekujcie go z niecierpliwością!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.