KNK powrócą już 2 czerwca. Sprawdźmy, jak przygotowali fanów na swój comeback!
„AWAKE” będzie pierwszym mini albumem w historii młodego zespołu. Na płycie znajdzie się 8 piosenek, z czego 6 będzie zupełnymi nowościami. Usłyszymy je już w południe 2 czerwca (w Polsce o godzinie 5). Od pierwszych zapowiedzi powrotu, KNK ciężko pracował nad promocją nowego krążka.
22 maja wytwórnia YNB Entertainment zapowiedziała comeback zespołu. Na oficjalnym Twitterze grupy pojawiło się zdjęcie okładki albumu z podpisem „KNK is Back Again!”. Wkrótce otrzymaliśmy więcej informacji, w tym oficjalne zdjęcia, które znajdą się w photobooku. Tego samego dnia Seungjun podzielił się z fanami zakulisowym zdjęciem z planu.
[승준] 밥먹어요~~~😚#크나큰 #승준이 pic.twitter.com/rxiu6ylWDy
— 크나큰 (@KNKOfficialYNB) 26 maja 2016
26 maja na YouTube oraz NaverTV Cast pojawił się wideo teaser tytułowej piosenki „AWAKE”, BACK AGAIN. Utrzymany jest w ciemnej kolorystyce. Jednak wytwórnia od razu zaprzeczyła wszelkim podobieństwom do Knock. Podkreślają, że utwór pokaże grupę z zupełnie innej strony. Koncept ma być męski i silny. Tego samego dnia pojawiło się kolejne zdjęcie promujące album.
Transmisja na aplikacji V z serii „What is KNK doing today?” poświęcona była nowemu albumowi. Członkowie rozmawiali o przyszłych promocjach, wyglądzie płyty i jej zawartości. Dowiedzieliśmy się m.in. że choreografię do co najmniej jednej z piosenek ułożył Jihun, lider zespołu, a pierwszy występ po comebacku odbędzie się 3 czerwca w piątkowym KBS Music Bank.
— Mieliśmy mało czasu, żeby przygotować ten album, ale chcemy, żebyście wiedzieli, że nie robiliśmy go w pośpiechu. Naszych fanów widzieliśmy niedawno. Widywaliśmy się z nimi co jakiś czas, dziękuję wszystkim, którzy nas wspierają – mówił Youjin.
Chłopcy złożyli również kilka obietnic fanom. Parę z nich miało żartobliwy charakter (Heejun obiecał, że jak na pierwszy występ w KBS Music Bank przyjdzie 300 osób, to pokaże brzuch), wszystkie jednak były wypowiedziane z myślą o fanach. Jeżeli w czasie promocji, teledysk do BACK AGAIN osiągnie 1,5 miliona wyświetleń na YouTube, zespół wystąpi w letnich strojach, podobnych do tych w photobooku. Jeżeli ilość wyświetleń przekroczy 2 miliony, KNK zorganizują mały fanmeeting, gdzie Seungjun kupi wszystkim fanom lody. Wspomniany raper chętnie na to przystał.
Kolejna obietnica była związana z Instagramem. Grupa oznajmiła, że jeżeli fani opublikują 30 tysięcy swoich zdjęć z tagiem #KNK (#크나큰), to specjalnie dla nich zrobią sobie selci. Na zdjęciach jednak to fani będą dobrze wyglądać, nie oni.
Ruszyła także przedsprzedaż albumu. Wiemy, że będzie on miał dwie wersje: normalną oraz Kinho. Fizyczna wersja będzie zawierać płytę, 84-stronicowy photobook, jedną z kartonowych figurek, które widzieliśmy już w aplikacji V, jedną kartę oraz (opcjonalnie) plakat. Wersja Kinho jest bogatsza o pocztówki, większą ilość kart i tzw. Kinho Card.
To nie koniec niespodzianek. Dzień przed comebackiem grupa wyjawiła drugi teaser BACK AGAIN oraz kolejne zdjęcie.
[희준]🙄🖐🏻 #크나큰 #희준 pic.twitter.com/faBZ8cLrfq
— 크나큰 (@KNKOfficialYNB) 1 czerwca 2016
Do comebacku KNK zostało już tylko kilka godzin. Wyczekujcie go z niecierpliwością!