Grupa powróciła z nowym albumem, w którym kładzie nacisk na ważne życiowe kwestie. Sprawdźcie, czego możemy posłuchać na „Blue”!

W tzw. „serii kolorów” B.A.P usłyszeliśmy już „Noir” i „Rose”. „Blue” to ostatnia część trylogii, w której zespół nawiązywał do różnych aspektów ludzkiego życia. Również na najnowszej płycie znajdziemy ważną dla społeczeństwa tematykę. Motywem przewodnim „Blue” jest bowiem wolność, dzięki której możemy rozwinąć skrzydła i żyć pozytywnie.

Tytułową piosenką singla jest Honeymoon, popowy utwór taneczny z wyróżniającym się gwizdaniem w tle. Za produkcję kawałka odpowiedzialny jest szereg światowej sławy producentów, którzy pracowali chociażby z Kylie Minoque, Seleną Gomez, Jessi J, brytyjskim girlsbandem Little Mix, czy Czesławem Mozilem. W tekście, który tworzyli również Yongguk i Zelo, B.A.P opowiada o cieszeniu się chwilą i czerpaniu z niej jak najwięcej, pomimo niepowodzeń. Głównym przesłaniem jest również piękno życia, które powinniśmy celebrować. Klip do Honeymoon ma symbolizować wolność, która zburzyła mur rzeczywistości. Dzięki temu możemy z niej w pełni korzystać i cieszyć się nią.

Na albumie znajdziemy również dwie inne piosenki. All The Way Up to rytmiczna popowo-housowa kompozycja. Podobnie, jak główna piosenka płyty, pozytywnie nastraja nas do życia. Jej tekst mówi o tym, że nigdy nie jest tak źle, jak się wydaje. Złe chwile przeminą, a my wzniesiemy się z nową siłą. Ostatnia propozycja z „Blue”, Rewind, ma zupełnie inny nastrój. Członkowie B.A.P śpiewają w niej o samotności i tęsknocie wywołanej odejściem ukochanej osoby. Nie mogąc pogodzić się ze stratą, cofają się myślami do dobrych, wspólnych chwil. Dramatyczny nastrój kawałka potęguje bluesowa melodia gitary i dźwięki skrzypiec.

Godzinę po premierze, Honeymoon znalazło się w pierwszych setkach list: Bugs, Genie, Olleh i Soribada. Szczegóły możecie sprawdzić w poniższej galerii (wyniki pochodzą z 5 września z 12:00 czasu polskiego).

Ponadto, piosenka znalazła się na międzynarodowych listach iTunes. Najwyżej, bo na pierwszym miejscu, znalazła się w Finlandii. W Polsce, kawałek był na 18. pozycji. Prezentowane poniżej wyniki pochodzą z 6 września z północy czasu polskiego.

Na portalu Star Naver mogliśmy również zobaczyć galerię zdjęć zza kulis kręcenia klipu do Honeymoon. Fotografie znajdziecie poniżej:

 

Promocję  „Blue” mogliście śledzić natomiast w TYM artykule.

źródło:(1)(2)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.