Triple H w swoim debiutanckim krążku oddaje hołd muzyce lat dziewięćdziesiątych.

Nowy sub-unit Cube Entertainment – Triple H zadebiutował pierwszego dnia maja. Artyści, urodzeni w ostatniej dekadzie XX wieku, oddają cześć popularnemu w latach osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych stylowi funky. HyunA oraz członkowie Pentagon: Hui i E’dawn w „199X” przenoszą się do czasów Prince’a.


Teledysk to historia młodych przestępców, wykorzystujących w pełni swoje ostatnie dni na wolności. HyunA zabija mężczyznę we własnej obronie, Hui kradnie auto z pieniędzmi, natomiast E’dawn chce popełnić samobójstwo. Ich wspólne życie to zabawa, alkohol i miłosny trójkąt. Znajduje ich jednak policja i jedyną drogą ucieczki bohaterów jest skok z dachu.

Wideoklip spotkał się z krytyką za zbyt wulgarne czy roznegliżowane sceny z piosenkarką, nieodpowiednie dla młodych widzów, a co za tym idzie – pokazania nagrania w telewizji publicznej. Z drugiej strony pojawiają się głosy, że charakter 365 Fresh nie odbiega od wcześniejszego stylu, który prezentowała HyunA.

  1. Sunflower – piosenka jest napisana przez całą trójkę i odnosi się do ich postawy jako artystów, którzy mimo zmęczenia patrzą na swój cel, tak, jak słonecznik (ang. sunflower) patrzy na słońce.
  2. 365 Fresh – tytułowy kawałek, który porywa do tańca. W refrenie padają słowa „jestem 365 [dni w roku] świeży”, które oznaczają, że artyści są interesujący i stylowi przez cały czas.
  3. What’s Going On? – najspokojniejsza propozycja na płycie. Jest wyznaniem mężczyzny zafascynowanego kobietą, który boi się, że ich spotkanie to jedynie złudzenie i sen. Płynną melodię jazz-hip-hop utwór zawdzięcza elektrycznej gitarze i pianinu.
  4. Girl Girl Girl – lekka ballada, której przewodzi Hui. HyunA i E’dawn są w niej jedynie dodatkiem. Rozpływająca melodia retro R&B towarzyszy wyznaniu miłości.

W koreańskich notowaniach „199X” i jego tytułowy kawałek znajdują się dość nisko. Inaczej wygląda to w rankingach zagranicznych – obecnie album zajmuje siódme miejsce w Tajwanie, czternaste w Tajlandii i Irlandii (dane pochodzą z 2 maja z 21:00 czasu polskiego).

Artyści, dzień przed debiutem, zaprezentowali wygląd ich płyty podczas relacji na żywo na Vlive.

Jesteście ciekawi jak przebiegała promocja krążka? Zajrzyjcie do wcześniejszego artykułu.

źródła: (1)(2)(3)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.