Już 29 lipca usłyszymy kolejny utwór projektu SM STATION! Tym razem będzie to piosenka najnowszego zespołu SM Entertainment – NCT 127.

AKTUALIZACJA 27.07

Przez aplikację Vyrl, SM Entertainment potwierdziło, że NCT 127 zaśpiewa koreańską wersję piosenki Taste the Feeling – głównego utworu kampanii Coca-Coli. Nad oryginalną, angielską wersją pracowali DJ Avicii i australijski muzyk Conrad Sewell. Dzięki gitarze, utwór jest rytmiczny i żywy. Wersję NCT 127 będziemy mogli usłyszeć również w koreańskiej wersji reklamy napoju. Na oficjalnym Instagramie SM STATION dodano też nowe zdjęcia, które możecie zobaczyć też w galerii poniżej.

ORYGINALNY TEKST 25.07

W najbliższym SM STATION NCT 127 połączy siły z Coca-Colą! Piosenka będzie prawdopodobnie nawiązywać do zbliżających się Letnich Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro. Firma jest sponsorem Igrzysk od ponad 80 lat.

Na oficjalnym Instagramie projektu STATION pojawiły się zdjęcia zza kulis kręcenia teledysku. Wszystkie fotografie podpisane były hashtagami #TasteTheFeeling – hasłem reklamującym tegoroczną kampanię Coli. Piosenka pod tym samym tytułem, wykonana przez Avicii i Conrad’a Sewell’a, była hymnem firmy podczas tegorocznych mistrzostw UEFA.

Będziemy na bieżąco informować Was o nowej kolaboracji NCT 127!

źródło: (1)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.