Solowy utwór lidera BIGBANG przekroczył granicę 100 milionów odsłon na YouTube.

CROOKED został wydany we wrześniu 2013 roku, jako jeden z czterech utworów promujących album „Coup D’Etat”. Przy kawałku, oprócz samego G-Dragon’a, pracował także Teddy. Warto zauważyć, że płyta przyniosła liderowi BIGBANG ogromny rozgłos na całym świecie. Krążek zdobył tytuł „Najlepszego Światowego Albumu” na World Music Awards.

Jeżeli zaliczyć działalność zespołową, będzie to już szósty utwór BIGBANG, który przekroczył granicę 100 milionów wyświetleń. Oprócz CROOKED, na liście znalazły się FANTASTIC BABY, BANG BANG BANG, GOOD BOY duetu Taeyang’a i G-Dragon’a, LOSER oraz BAD BOY. Kolejnym kawałkiem, który ma szansę powtórzyć ten sukces jest BLUE, które ma obecnie ponad 93 miliony wyświetleń.

W „klubie 100 milionów”, oprócz BIGBANG, znajdują się także PSY, HyunA, 2NE1, Girls’ Generation, f(x), EXO, Super Junior, BTS TWICE.

 

źródło: (1)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.