Już 29 lipca usłyszymy kolejny utwór projektu SM STATION! Tym razem będzie to piosenka najnowszego zespołu SM Entertainment – NCT 127.
AKTUALIZACJA 27.07
Przez aplikację Vyrl, SM Entertainment potwierdziło, że NCT 127 zaśpiewa koreańską wersję piosenki Taste the Feeling – głównego utworu kampanii Coca-Coli. Nad oryginalną, angielską wersją pracowali DJ Avicii i australijski muzyk Conrad Sewell. Dzięki gitarze, utwór jest rytmiczny i żywy. Wersję NCT 127 będziemy mogli usłyszeć również w koreańskiej wersji reklamy napoju. Na oficjalnym Instagramie SM STATION dodano też nowe zdjęcia, które możecie zobaczyć też w galerii poniżej.
ORYGINALNY TEKST 25.07
W najbliższym SM STATION NCT 127 połączy siły z Coca-Colą! Piosenka będzie prawdopodobnie nawiązywać do zbliżających się Letnich Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro. Firma jest sponsorem Igrzysk od ponad 80 lat.
Będziemy na bieżąco informować Was o nowej kolaboracji NCT 127!
źródło: (1)