„DEMO_01” jest pierwszą płytą przygotowaną w całości przez członków boysbandu.

PENTAGON wrócił z „DEMO_01” w pełnym, dziesięcioosobowym składzie (ze względu na kontuzję, Yanan nie brał udziału w promocji „CEREMONY”  – przyp.red.). Na albumie znalazło się pięć piosenek napisanych przez członków zespołu. Jest to pierwszy krążek stworzony w całości przez grupę, stąd też nazwa, która oznacza, że jest to ich początek w tworzeniu własnej muzyki.


1. Like This – tytułowy utwór płyty skupiający się na zmartwieniach młodego wieku i mający dać nadzieję nastoletnim słuchaczom zespołu. Hui, który pracował nad tekstem i kompozycją wybrał modną melodię EDM z mocniejszym beatem w refrenie. Pomagał mu w tym producent Flow Blow. Choreografia w teledysku symbolizuje „bieg za marzeniami i ich osiągnięcie”.
2. It’s Over – napisana przez Kino ballada o rozstaniu. Opowiada o uczuciach, które odczuwamy w trudnych chwilach. W piosence delikatność wokali miesza się ze zdecydowanym rapem.
3. One More Night – utwór o pożegnaniu w lekkim rytmie house. Pisząc tekst, Jinho chciał wyrazić prośbę do ukochanej, aby przed rozstaniem została z nim na ostatnią noc. Przy melodii pracował producent Ferdy, który wcześniej napisał z Jinho To Universe.
4. Get That Drink – jest pierwszym kawałkiem poświęconym rapper-line zespołu, czyli Wooseokowi, Yuto i E’Dawnowi. Ostatni z nich odpowiedzialny jest za kompozycję numeru. Panowie, tak jak w przypadku pozostałych utworów, napisali swoje partie rapu. Oprawa muzyczna to zdecydowany 808 bass i linia perkusyjna w tle.
5. When I was in love – symbolizuje osamotnienie i drżenie serca na myśl o rozstaniu z ukochaną osobą. Jej autorem jest lider grupy. Do piosenki powstało krótkie wideo, które ukazało się przed premierą albumu.

Do fizycznej wersji płyty, która występuje losowo w czterech wersjach, dołączone są: podwójna książeczka ze zdjęciami, jedna z 23 kart i losowy plakat.

Po 24 godzinach od wydania „DEMO_01” dotarło na trzecie miejsce tajlandzkiego iTunes, a dwa dni po premierze jest czwarte w Malezji. Tytułowy kawałek został zauważony w Tajlandii, Singapurze i Nowej Zelandii.


W trakcie promocji grupa opublikowała na swoich mediach społecznościowych nowe logo – do kształtu pięciokąta wpisano dziesięć gwiazd.


Dzień po comebacku grupa pojawiła się w pierwszym programie muzycznym. Występ z Mnet M!Countdown możecie obejrzeć poniżej.


Przepremierowo opublikowano też zakulisowe zdjęcia z sesji, która znajduje się w photobooku. Fotografie znajdziecie też u nas:

 

Całą promocję PENTAGON mogliście śledzić na naszej stronie.

 

źródła: (1)(2)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.