Portal Billboard potwierdził, że Super Junior jest pierwszą koreańską grupą, która znalazła się w zestawieniu najpopularniejszych latynoskich piosenek.

Lo Siento jest wynikiem współpracy boysbandu SM Entertainment z Lesie Grace oraz producenckim duetem Play-N-Skillz. Łączy ze sobą trzy języki – koreański, hiszpański oraz angielski. Dzięki temu może przyciągnąć uwagę słuchaczy z różnych stron świata. Nowy singiel Super Junior trafił w tygodniu na 13. miejsce zestawienia Latin Digital Song Sales, w którym znajdują się najpopularniejsze, hiszpańskojęzyczne kawałki. Piosenka wylądowała także na 2. pozycji w rankingu World Digital Song Sales, gdzie liczone są natomiast utwory z całego świata, w tym koreańskie. Dzięki temu grupa powtórzyła swój sukces z 2011 roku, kiedy na 2. stopniu podium tego notowania znalazło się A-Cha

Najnowszy singiel SuJu, Lo Siento, promuje rozszerzony LP „Replay”. Krążek trafił w tym tygodniu do zestawienia najpopularniejszych albumów na świecie, o czym przeczytacie TUTAJ. Więcej o płycie znajdziecie natomiast w tym artykule.

 

źródło: (1)
źródło zdjęcia: Naver SMTOWN

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.