Główny producent SM Entertainment podpisał umowę z amerykańską agencją Creative Artists Agency. Ich współpraca ma na celu promowanie artystów spod skrzydeł SM na skalę globalną.
Lee Soo Man oraz Richard Lovett, prezes Creative Artists Agency, spotkali się 18 października w Los Angeles, gdzie podpisali umowę wspierającą pracę SuperM oraz NCT 127. Producent SM Entertainment chce dzięki współpracy promować wspomniane zespoły we wszystkich obszarach rozrywki takich, jak: telewizja, reklamy czy ogólnopojęty styl życia. CAA jest największą firmą tego typu w Stanach Zjednoczonych, promującą takich artystów jak Ariana Grande, Beyonce czy Mariah Carey.
Umowa została dobrze przyjęta w USA, o czym świadczy chociażby sukces zespołu SuperM oraz ich miejsce na liście Billboard 200. „Jesteśmy zachwyceni współpracą z CAA, największą amerykańską agencją rozrywkową i sportową. Mamy nadzieję, że SuperM i NCT 127 będą nadal rosły w siłę na globalnym rynku muzycznym, zaczynając od Stanów Zjednoczonych”, podsumował współpracę Lee Soo Man. „Wierzymy, że SuperM i NCT 127 będą nadal rozwijać się na rynku globalnym dzięki pomocy CAA”, dodał.