Nowa płyta SECHSKIES jest wypełniona odświeżonymi kawałkami z lat 90.

Jak najlepiej przedstawić komuś zespół? To oczywiste, że poprzez ich muzykę. Jednak co zrobić, kiedy przez te wszystkie lata zmieniły się gusta muzyczne słuchaczy, a co za tym idzie, cały rynek k-popu? SECHSKIES wyszło naprzeciw starym i młodym fanom. Oprócz wydania nowego materiału, czyli singla THREE WORDS, postanowili przybliżyć swoją twórczość sprzed ponad 16 lat. Po tygodniowej promocji, 1 grudnia zespół wydał „2016 Re-ALBUM”.

Jak wskazuje nazwa, na próżno szukać w nim nowych utworów. Płyta jest efektem współpracy z producentami YG Entertainment, którzy mieli przed sobą zadanie utrzymania oldschoolowego k-popu w nowoczesnej oprawie. Każda popularna w latach 90. piosenka SECHSKIES została ponownie nagrana i zmiksowana. „2016 re-ALBUM” składa się z 11 utworów:

  1. COM` BACK
  2. 커플 / COUPLE
  3. 예감 / Hunch
  4. COME TO ME BABY
  5. 기사도 /Chivalry
  6. 연정 /HEARTBREAK
  7. 무모한 사랑 / Reckless Love
  8. ROAD FIGHTER
  9. 학원별곡 / Hakwon Byeolgok
  10. 사랑하는 너에게 / To You Who I Love
  11. 단어/ THREE WORDS

Tytułowymi kawałkami płyty zostały: COUPLE, Chivalry oraz HEARTBREAK. Zespół będzie się promował w programach muzycznych z tym tytułem, który zyska największą popularność w koreańskich notowaniach muzycznych. Natomiast tylko do COUPLE powstał teledysk.

Piosenka zyskała popularność już wcześniej w tym roku, gdy SECHSKIES zaśpiewało ją w „The Infinite Challenge”. Była też częścią ścieżki dźwiękowej do dramy „Replay 1997”, która swoją telewizyjną premierę miała w 2012 roku (grał w niej także lider zespołu, Eun Ji Won).

Teledysk do COUPLE kręcony był w japońskim Sapporo. Piosenkarze grają w nim rolę zakochanych, co w baśniowej atmosferze zimowej Japonii tworzy romantyczny klip. W porównaniu do wersji, która była wydana w 1997 roku, skupiono się na historii i estetyce obrazu. Nie trzeba też wspominać, że styl kręcenia teledysków w latach 90. zupełnie różni się od tych tworzonych dzisiaj. Różnice znajdziemy wszędzie, a największa z nich to sposób pokazania muzyków w samym wideo.

Sentymentalna podróż w czasie z SECHSKIES widoczna jest także w koreańskich chartach. W notowaniach znalazły się wszystkie piosenki, a sam „2016 Re-ALBUM” zdobył pierwsze miejsce listy iTunes w Tajwanie, Singapurze i Hong Kongu, a także 1 pozycję w U.S. k-pop chart.

(zdjęcia ułożone są wg wyników na stronie ichart)

Mówi się, że muzyka łączy pokolenia. Czy nowa odsłona SECHSKIES Was przekonała?

 

źródło: (1)(2)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.