Pierwszy w karierze dokument BTS cieszy się popularnością wśród ARMY na całym świecie.

Trafalgar Releasing (firma rozprowadzająca „Burn The Stage” po światowych kinach – przyp.red.) poinformowało, że sprzedano już ponad 1,4 miliona wejściówek na dokument. Oznacza to, że boysband pobił rekord sprzedaży ustanowiony w 2014 roku przez One Direction (1,2 miliona).

Film można było zobaczyć w kinach w 79 krajach świata, w tym w Polsce, w sieci Multikino. Jeszcze przed premierą dokumentu, sprzedano na niego ponad 940 tysięcy biletów. Ogólny box office produkcji wynosi aktualnie około 14 milionów dolarów.

„Burn The Stage” zagląda za kulisy trasy “2017 BTS Live Trilogy Episode III: The Wings Tour”. Widzowie mogą dzięki temu poznać tę stronę członków boysbandu, której nie widać na scenie. Warto przypomnieć, że film zadebiutował najpierw jako serial dokumentalny YouTube Red. Fani mogli go oglądać od marca do maja tego roku.

 

źródło:(1)(2)
źródło zdjęcia: Oficjalny Twitter Big Hit Entertainment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.