Wytwórnia Big Hit Entertainment i BTS stali się patnerami UNICEF w inicjatywie przeciwko przemocy wśród dzieci oraz młodych ludzi.
Kampania „Love Myself” (ang. kocham siebie), rozpoczęta przez Bangtanów, wspiera program #ENDviolence, który działa przeciwko przemocy dziecięcej. „BTS wydaje piosenki, które mówią o obawach nastolatków i młodych dorosłych. Stali się tym samym wpływowymi artystami na światowej scenie muzycznej. Dzięki tej kolaboracji, chcemy dawać przesłanie, które jest mocniejsze niż muzyka. Chcemy przejąć stery w pozytywnej zmianie i pomóc dzieciom oraz nastolatkom, którzy są ofiarami różnego typu przemocy”, powiedział reprezentant UNICEF na środowej konferencji prasowej. Lider zespołu, Rap Monster, dodał, że na swojej najnowszej płycie BTS chciał pokazać, jak ważna jest samoakceptacja i pokochanie samego siebie.
Inicjatywa BTS ma na celu zbiórkę pieniędzy dla organizacji. Oprócz dotacji w wysokości 500 milionów wonów (około 447 tysięcy dolarów), na kampanię przeznaczony zostanie dochód ze sprzedaży płyt z serii „Love Yourself” (3% całego przychodu) i gadżetów związanych z „Love Myself” (100% przychodu). Bang Si Hyuk, założyciel Big Hit Entertainment, poprosił o wsparcie akcji i wyraził nadzieję, że „młode pokolenie zagra dużą rolę w zmienianiu naszego społeczeństwa w bardziej przyjazne i dojrzalsze miejsce do życia”.
Kampania UNICEF przekonuje, że każde dziecko powinno czuć się bezpiecznie, zarówno w domu, szkole i wśród otaczającego go społeczeństwa. Miliony młodych osób żyje jednak w ciągłym strachu przed fizyczną, emocjonalną, bądź seksualną przemocą. Celem #ENDviolence jest zmiana nastawienia dorosłych do dzieci, minimalizowanie dostępności do broni, tworzenie krajowych ośrodków do zapobiegania agresji i pomocy poszkodowanym oraz edukacja wszystkich warstw społecznych w tym temacie.
Na mediach społecznościowych „Love Myself” opublikowano wideo promujące kampanię:
źródła:(1)(2)(3)(4)(5)(6)
źródło zdjęcia: Oficjalny Twitter Kampanii „Love Myself”