BIGBANG może się pochwalić siódmym klipem z takim wynikiem.

FXXK IT to jeden z dwóch singli, które promowały długo wyczekiwany, pełny album „MADE” BIGBANG. Kawałek miał swoją premierę w grudniu 2016 roku. Za jego produkcję odpowiada G-Dragon, Teddy i R.Tee, młody producent THE BLACK LABEL. Piosenka opowiada o niedojrzałości do miłości, pomimo starzenia się i dorosłości.

Zaraz po premierze utwór zaliczył all-kill we wszystkich rankingach muzycznych w Korei. Kawałek dobrze wypadł też na światowym iTunes oraz w notowaniu QQ Music w Chinach. FXXK IT wygrał też 8 razy w programach muzycznych: 3 razy w Mnet M!Countdown, 3 razy w SBS Inkigayo i 2 razy w KBS Music Bank.

To siódmy teledysk BIGBANG, który osiągnął taki wynik. Wcześniej udało się to Fantastic Baby (obecnie ponad 300 mln odsłon), BANGBANGBANG (ponad 200 mln), Loser, Bad Boy, Let’s Not Fall In Love i Blue. Poza tym, ponad 100 milionów razy obejrzano GOOD BOY GD i Taeyanga oraz Crooked G-Dragona. Oprócz BIGBANG, w „klubie 100 milionów” są też PSY, HyunA, 2NE1, Girls’ Generation, EXO, f(x), Super Junior, TWICE, BLACKPINK, BTS oraz GOT7.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.