WE” jest kompromisem pomiędzy najnowszymi trendami w muzyce popularnej, a indywidualnymi preferencjami członków WINNER. Pomimo to, album prezentuje wszystko, czego oczekują fani grupy – od porywających, energicznych kawałków, po sentymentalne powroty do przeszłości.

Boysband YG Entertainment wrócił na scenę 15 maja. Zespół przygotował długo wyczekiwany krążek, który szybko okazał się jednym z największych sukcesów w karierze grupy. „WE” jest konsekwentnie utrzymane w popowo-tanecznym stylu, który możemy obserwować na wydawnictwach WINNER już od dłuższego czasu.

Tytułowym utworem zostało AH YEAH. Kawałek celebruje wolność i niezależność, jaką daje rozstanie z partnerem. W oczach bohatera cała sytuacja kształtuje się w czarno-biały obraz, bo jeżeli nie łączą go z byłą dziewczyną wspólne uczucia, to jest to równoznaczne z całkowitym wykreśleniem jej ze swojego życia. Co ciekawe, oryginalny, koreański tytuł czyta się bardzo podobnie do angielskiego AH YEAH, jednak oznacza on „całkowicie/zdecydowanie (zrobić coś)”, co można potraktować jako odniesienie do tekstu utworu.

Na krążku znajdziemy łącznie sześć utworów, w tym jeden remix oraz cover. Co powinniśmy o nich wiedzieć?

  1. AH YEAH
  2. ZOO – fascynacja drugą osobą potrafi doprowadzić do tego, że nim się zorientujemy, nasz obiekt westchnień owinia nas wokół palca. To właśnie spotkało bohatera kawałka. Mężczyzna porównuje kobietę do przebiegłego lisa, ale jednocześnie nie chce być jej pieskiem. Kawałek nawiązuje do stereotypowych cech charakteru, które zostały nadane zwierzętom w kulturze.
  3. MOLA – niezdecydowanie, wątpliwości oraz zwodzenie w relacjach damsko-męskich zwykle prowadzą do złości oraz frustracji drugiej połówki. Z tym samym problemem zmierzają się członkowie grupy. Oczekują od dziewczyny, by ta postawiła sprawę jasno oraz więcej nie wodziła ich za nos. Kawałek utrzymany jest w popularnym, porywającym EDM.
  4. BOOM – chociaż poprzednie utwory ukazywały rozstanie głównie w pozytywnych aspektach, to na wydawnictwie nie mogło zabraknąć zmierzenia się z trudnymi i bolesnymi aspektami pożegnania z ukochaną. Mężczyzna przyznaje, że musi się zmusić, aby zapomnieć o swojej wybrance, a uczucia, które w sobie tłumi, powoduje do eksplozji fajerwerków.
  5. EVERYDAY (Remix)
  6. FIRST LOVE (2019) – fani WINNER na studyjną wersję tego utworu musieli czekać prawie rok. Grupa pierwszy raz wystąpiła z własną aranżacją kawałka w programie „Sugarman 2”. YG Entertainment nie wydało jednak zgody na wydanie piosenki w tamtym okresie. Numer oryginalnie został nagrany przez Butterfly Effect. Utworowi towarzyszy typowo klasyczna, instrumentalna linia melodyczna, która sentymentalnie przypomina o pierwszych wydawnictwach zespołu.

“WE” od samej premiery radziło sobie bardzo dobrze na koreańskich oraz międzynarodowych zestawieniach muzycznych. Tytułowe AH YEAH jeszcze tego samego zdobyło all-kill na notowaniach real time. Dodatkowo, krążek stanął na podium w 25 krajach według zestawienia iTunes. Szczegółowe wyniki znajdziecie poniżej.

 

źródło zdjęcia: Oficjalny Twitter WINNER

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.