Kolejna piosenka Red Velvet może pochwalić się 100 milionami odsłon na YouTube.
„The Perfect Red Velvet”, rozszerzona wersja drugiego LP Red Velvet, pokazywała dojrzalsze oblicze girlsbandu, co idealnie oddaje promujący go kawałek. Bad Boy łączy ze sobą dwa koncepty grupy, „red” i „velvet”, w bezprecedensowy i bardzo sensualny sposób. Utwór opowiada o relacjach damsko-męskich, skupiając się w szczególności na flircie. Za kompozycję numeru odpowiada grupa producencka The Stereotypes, która już wcześniej tworzyła dla zespołu. Mowa tu o Attaboy i Kingdom Come z podstawowej wersji wspomnianej płyty.
Bad Boy zaraz po premierze zostało bardzo dobrze odebrane. Piosenka była bliska zdobycia all-kill’u w koreańskich notowaniach muzycznych. Brakowało jej do tego pierwszego miejsca listy Mnet (kawałek był tam czwarty). Ponadto numer świetnie przyjął się także za oceanem. Kawałek trafił na drugą pozycję World Digital Songs magazynu Billboard. To najlepszy wynik Red Velvet w tym notowaniu.
To trzecia piosenka Red Velvet, po Russian Roulette i Dumb Dumb, która osiągnęła taki wynik. Przypomnijmy, że w k-popowym „klubie 100 milionów” są jeszcze: PSY, BIGBANG, BTS, Taeyang, G-Dragon, TWICE, 4Minute, HyunA, 2NE1, Girls’ Generation, Taeyeon, f(x), EXO, Super Junior, BLACKPINK, GOT7, MOMOLAND oraz Chanyeol i Punch.
źródło zdjęcia: redvelvet.smtown.com