Każdy fan k-popu zna specjalne billboardy lub reklamy, jakie pojawiają się w różnych miejscach świata z okazji urodzin czy rocznic debiutu idoli. Dzięki wydarzeniu i zrzutce zorganizowanej przez grupę Sonyul oraz zaangażowaniu polskich A.R.M.Y, taki telebim można podziwiać także w Warszawie. 

W dniach 7-13 czerwca na stacji Metro Świętokrzyska (przejście między M1 a M2) w Warszawie można podziwiać specjalny billboard z okazji 8. rocznicy debiutu BTS. Duża reklama, zajmująca trzy ekrany LCD, została ufundowana przez polskie A.R.M.Y. Pieczę nad całą akcją sprawowała natomiast grupa Sonyul, organizator k-popowych wydarzeń w stolicy Polski. 

Skąd pomysł na takie upamiętnienie debiutu Bangtanów? „Akcja wynika z zapotrzebowania fanów na podobne wydarzenia – na facebookowej grupie BTS A.R.M.Y POLAND już od jakiegoś czasu pojawiały się głosy: „fajnie, gdyby u nas też mogło wydarzyć się coś takiego jak w Korei”, powiedziała nam Jagoda Jaskot, jedna z organizatorek. „Organizując akcję zależało nam przede wszystkim na tym, aby każdy, kto zaangażował się w projekt został w odpowiedni sposób wspomniany. Do wykonania projektu użyłyśmy zdjęć masterki @btsonlyhk, z którą skontaktowaliśmy się już w kwietniu”.

Pomimo sporej kwoty do uzbierania, zbiórka na serwisie crowfundingowym szybko osiągnęła zakładaną sumę. „Dzięki założeniu kilku celów dla akcji udało nam się skończyć z ogromnym zapasem. Coś, czego się nie spodziewałyśmy to uzbieranie pełnej kwoty droższego zamówienia w zaledwie tydzień, a zbiórka trwała aż dwa miesiące„, opowiedziała nam Jagoda. „Skończyłyśmy z nadwyżką ok. 2500 zł, którą przeznaczymy na wspólnie wybrany przez członków grupy i wpłacających cel charytatywny”, dodała.

Sonyul to grupa zajmująca się promocją wydarzeń k-popowych w Warszawie. Jej założeniem jest organizacja eventów dla różnych fandomów, w tym BTS, Stray Kids, ATEEZ czy BLACKPINK. Najbliższą akcją jest The Eternal Party, właśnie z okazji debiutu zespołu spod skrzydeł BIG HIT MUSIC. Sonyul możecie obserwować na Facebooku, Instagramie, Twitterze czy YouTube.

źródło zdjęcia: Oficjalny Twitter BTS

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.