Red Velvet osiągnęło kolejny sukces na YouTube.

Peek-A-Boo została nazwana przez SM Entertainment „ulepszoną stroną velvet” girlsbandu, chociaż według Billboard łączy dwa koncepty zespołu. Magazyn wspomniał także, że pomimo uwodzicielskiego i wyrafinowanego stylu, numer przypomina także Ice Cream Cake pod względem na chromatycznej melodii i zapadającego w pamięć refrenu. Tekst piosenki napisała Kenzie, jedna z głównych producentek SM Entertainment. Słowa utworu opowiadają o nowej miłości, która znika i pojawia się z powrotem. Ciekawym aspektem kawałka jest też teledysk stylizowany na historię wprost z horroru z członkiniami Red Velvet w rolach głównych.

To czwarta piosenka Red Velvet, która osiągnęła taki wynik na YouTube. Wcześniej udało się to Russian RouletteDumb Dumb Bad BoyPrzypomnijmy, że w k-popowym „klubie 100 milionów” są jeszcze: PSY, BIGBANG, BTS, Taeyang, G-Dragon, TWICE, 4Minute, HyunA, 2NE1, Girls’ Generation, Taeyeon, f(x), EXO, Super Junior, BLACKPINK, GOT7, MOMOLAND, SHINee, iKON oraz Chanyeol i Punch.

 

źródło: (1)
źródło zdjęcia: redvelvet.smtown.com

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.