Girlsband z SM Entertainment ma na koncie kolejny sukces na YouTube. Czwarty teledysk zespołu zyskał ponad 100 milionów wyświetleń.
Red Flavor, zeszłoroczny wakacyjny hit Red Velvet, ma już ponad 100 milionów odsłon na YouTube. Piosenka to tytułowy kawałek pierwszego wakacyjnego mini-albumu grupy, „The Red Summer”. Przypomnijmy, że utwór został bardzo dobrze przyjęty na całym świecie i podbił rankingi zarówno w kraju, jak i za granicą.
Piosenka zdecydowanie reprezentuje stronę „red” grupy i zachęca do tańca szybkim, energetycznym rytmem. Całość dopełniają dźwięki syntezatorów, rytmiczna melodia i wstawki w stylu groove. Za stworzenie numeru odpowiedzialni są Daniel Caesar i Ludwig Lindell. Komponowali oni także dla innych koreańskich gwiazd, np. Super Junior-M (Swing), SNSD (Swing), 4Minute (Wait a Minute), TWICE (24/7) czy PENTAGON (Pretty). Słowa Red Flavor napisała Kenzie, jedna z głównych producentów SM Entertainment. Opowiadają one o chęci wakacyjnego romansu i ogólnej ekscytacji, która nas otacza podczas lata.
Red Velvet może teraz pochwalić się już pięcioma piosenkami z takim wynikiem. Wcześniej udało się to Russian Roulette, Dumb Dumb, Bad Boy i Peek-A-Boo. Przypomnijmy, że w k-popowym „klubie 100 milionów” są jeszcze: PSY, BIGBANG, BTS, Taeyang, G-Dragon, TWICE, 4Minute, HyunA, 2NE1, Girls’ Generation, Taeyeon, f(x), EXO, Super Junior, BLACKPINK, GOT7, MOMOLAND, SHINee oraz Chanyeol i Punch.
źródło zdjęcia: YouTube