Ministerstwo Kultury, Sportu i Turystyki Korei Południowej wybrało zespół do promowania kraju w projekcie „Creative Korea”.

Członkowie BIGBANG zostali ambasadorami kampanii promocyjnej „Creative Korea”, prowadzonej przez Ministerstwo Kultury, Sportu i Turystyki. Projekt ma promować główną cechę bycia Koreańczykiem – kreatywność.

Zespół stanie się twarzą kampanii już w czasie tegorocznych Letnich Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro. Grupa będzie wspierać koreańskich sportowców, jak i brać udział w działaniach promocyjnych na rzecz „Creative Korea”. Akcja ma obejmować czasowo również Zimowe Igrzyska Olimpijskie, które w 2018 roku odbędą się właśnie w Korei Południowej, w powiecie Pjongczang.

Organizatorzy kampanii wybrali BIGBANG nie tylko ze względu na światową pozycję zespołu, liczne sukcesy na scenie muzycznej czy wielu oddanych fanów. Członkowie grupy udzielają się filantropijnie, a dochody z ich światowych tras koncertowych zostały przekazane na cele dobroczynne.

Na Facebook’u Centrum Kultury Koreańskiej w Warszawie zostały opublikowane plakaty promujące kampanię „Creative Korea”. Zobaczcie je poniżej!

 

źródła: (1)(2)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.