W tym roku Red Velvet podarowało swoim fanom nie jedną, a dwie wakacyjne płyty. Chociaż oba EP z „The ReVe Festival” podkreślają to, co w lecie najpiękniejsze, „Day 2” podchodzi do najgorętszej pory roku nieco inaczej. Podsumowaliśmy dla Was pierwsze dni promocji nowego comebacku grupy z SM Entertainment!
Jeśli pierwszy krążek z nowej serii wydawniczej Red Velvet niejako rozpoczynał wakacje, „The ReVe Festival: Day 2” można uznać za ich pożegnanie. Nowy album girlsbandu pozwala nam zakończyć lato z przytupem i wcale nie zwiastuje nadchodzącej jesieni.
Powyższe zdanie potwierdza już tytułowe Umpah Umpah – pełne energii i radości. Warto pochylić się też nad tekstem numeru. Bierze on inspirację z pływania. Żeby nie zatonąć z „morzu miłości”, trzeba nauczyć się odpowiednio oddychać. Tytuł piosenki ma symbolizować właśnie owe przyśpieszone przez uczucie wdechy i wydechy.
„The ReVe Festival: Day 2” dobrze poradził sobie zarówno w krajowych serwisach streamingowych, jak i na światowym iTunes i Apple Music. W Korei dziewczęta mogły pochwalić się „jedynkami” w prawie wszystkich rankingach. Na iTunes zdobyły natomiast ponad 30 pierwszych miejsc, w tym w Polsce. Warto też dodać, że w USA uplasowały się na drugiej pozycji. Zobaczcie szczegóły wyników:
And <THE SHOW> Choice for August 27th is… Red Velvet’s Umpah Umpah! Congratulations #THESHOW @RVsmtown pic.twitter.com/Cs5hjghTzE
— THE SHOW (@sbsmtvtheshow) August 27, 2019
źródło: (1)(2)
źródło zdjęcia: Oficjalny Twitter Red Velvet