Debiutancka piosenka girlsbandu JYP Entertainment przekroczyła 100 milionów wyświetleń w serwisie YouTube.

TWICE dołączyło do grupy koreańskich artystów, których teledyski przekroczyły barierę 100 milionów odsłon. Like OOH-AHH, debiutancki kawałek grupy, został wydany w 2015 roku na płycie „The Story Begins”. Został on wyprodukowany przez Black Eyed Pilseung, producenta odpowiedzialnego chociażby za Touch My Body Sistar, czy Only You miss A.

W „klubie 100 milionów” są już PSY, HyunA, 2NE1, BIGBANG, Girls’ Generation, f(x), Super Junior, EXO i BTS. TWICE będzie tym samym czwartym girlsbandem na liście i pierwszym zespołem z JYP, który się tam pojawił. Warto dodać, że Like OOH-AHH jest najczęściej oglądanym klipem wśród k-popowych debiutów.

Do powtórzenia sukcesu już niedługo, gdyż tegoroczny hit, CHEER UP, ma już 97 mln wyświetleń.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.