Płyta „THE WAR” oraz jej tytułowa piosenka, Ko Ko Bop, zadebiutowały w rankingach Billboard.
EXO po raz kolejny trafiło na listę Billboard 200. Wcześniej udało się to z albumami „EXODUS” oraz „Overdose” koreańskiego unitu grupy. Tym razem boysband zajął z „THE WAR” 87. miejsce, które jest ich najwyższą pozycją w zestawieniu do tej pory. Ranking Billboard 200 ukazuje najchętniej kupowane płyty minionego tygodnia w Stanach Zjednoczonych. Liczą się do niego krążki sprzedane wirtualnie i fizycznie oraz słuchanie ich w serwisach streamingowych. Według Nielsen Music, które dostarcza Billboard dane liczbowe, w tygodniu 13-20 lipca, fizyczną wersję „THE WAR” kupiono w USA pięć tysięcy razy. Oprócz EXO, jedynie kilka k-popowych artystów pojawiło się kilkukrotnie w tym zestawieniu. na Billboard 200 zagościli: BTS (czterokrotnie), G-Dragon (trzy razy), BIGBANG (dwukrotnie).
Czwarty pełny album EXO zadebiutował też na pierwszej pozycji World Albums. Jest to trzeci raz, kiedy płyta boysbandu znalazła się na szczycie tego zestawienia. W listopadzie zeszłego roku sub unit zespołu, EXO-CBX, także został numerem 1 rankingu. Chłopcy są jednak nadal krok za GOT7 oraz B.A.P, którzy mają na koncie po cztery pierwsze miejsca. Nowy krążek EXO nie jest jedyną nową k-popową pozycją w World Albums. W tym tygodniu zadebiutowali tam także KARD z „Hola Hola”, Jessi z „Un2verse” oraz „Do Disturb” Jung Yong Hwy.
Trzy kawałki z „THE WAR” trafiły do zestawienia World Digital Song Sales. Ko Ko Bop zajęło drugie miejsce, The Eve ósme, a Forever 24. pozycję. To sprawia, że EXO ma na swoim koncie 63 utwory, które znalazły się w rankingu najczęściej kupowanych międzynarodowych piosenek.
źródła: (1)