Od wybuchu kontrowersji związanych z manipulacją głosami w serii “Produce” media z dużą ciekawością debatowały na temat przyszłości IZ*ONE. Pomimo to, zespół postanowił kontynuować swoje aktywności oraz wydać długo wyczekiwany pierwszy pełen album. Jak nowy materiał został przyjęty przez słuchaczy na całym świecie? 

Nowe wydawnictwo girlsbandu miało pierwotnie ujrzeć światło dzienne w listopadzie zeszłego roku. Jednak w świetle wydania nakazu aresztowania dyrektora produkcji serii “Produce”, Ahn Joon Younga, agencja IZ*ONE szybko podjęła decyzję o odwołaniu wszystkich aktywności członkiń grupy. Z dużym wsparciem ze strony fanów dziewczęta powróciły jednak na scenę z nowym krążkiem, który szybko podbił serca słuchaczy.

Tytułowa FIESTA zaprasza słuchacza na wielką, nieustającą imprezę w stylu IZ*ONE. Dziewczęta gwarantują, że na ich przyjęciu odnajdzie się każdy, niezależnie od wszystkich dzielących nas na co dzień różnic. Kawałek łączy sobie zachęcający do zabawy bubblegum pop z popularnym w ostatnich miesiącach future house. Twórcy singla zadbali również o to, aby tym razem ukazać jeszcze więcej możliwości wokalnych członkiń grupy.

Krążek otwiera rozmarzone EYES, które w stonowany i niewymuszony sposób łączy stosunkowo odmienne umiejętności i style dziewcząt. Eunbi, Sakura, Hyewon Yena, Hitomi oraz Wonyoung na DREAMLIKE opowiedziały nam o swoich marzeniach oraz spostrzeżeniach dotyczących przeszłości oraz przyszłości IZ*ONE. Przepełnione pewnością siebie AYAYAYA fani po raz pierwszy usłyszeli na pierwszym solowym koncercie grupy. Co ciekawe, utwór oryginalnie wykonywany był przez Eunbi, Sakurę, Hyewon, Chaeyeon, Minjoo oraz Yujin, jednak na potrzeby krążka piosenka została zaaranżowana na nowo i nagrana przez wszystkie członkinie. Urocze i dziewczęce SO CURIOUS dzięki swojej świeżości z łatwością współgra z urzekającą opowieścią o pierwszej miłości. SPACESHIP dziewczęta między wersami dedykują natomiast swoim fanom. Bo to właśnie, z WIZ*ONE artystki pragną wspinać się coraz wyżej, nie zważając na sprzeczności losu.

Druga część krążka za sprawą wzruszającego DESTINY przenosi nas do bardziej stonowanych brzmień. Jedną z najbardziej wyróżniających się kompozycji z pewnością jest minimalistyczna ballada opowiadająca o przyjaźni pomiędzy członkiniami, zatytułowana YOU&I. Ciekawą aranżację w stylu dance popu lat 90. usłyszymy na DAYDREAM. PINK BLUSHER ponownie przenosi nas do historii o nieśmiałych wyznaniach miłości. Zaś Yuri, która brała udział w tworzeniu SOMEDAY, za pomocą utworu chciała ponownie wyznać swoją wdzięczność do WIZ*ONE za nieustające wsparcie i miłość, jakimi dziewczęta są codzienne obdarzane. Krążek zamyka taneczne OPEN YOUR EYES z pogranicza tropical dance oraz latino.

“BLOOM*IZ” okazało się niezaprzeczalnym sukcesem komercyjnym IZ*ONE. W pierwszym tygodniu od premiery krążek kupiono ponad 350 tysięcy razy. Tym samym wydawnictwo uplasowało się na pierwszym miejscu zestawienia najlepiej sprzedających się albumów girlsbandów w pierwszym tygodniu sprzedaży. Co ciekawe, wcześniej ten rekord należał do “Feel Special” TWICE. Równie dobrze wydawnictwo radziło sobie na międzynarodowych notowaniach. Album zadebiutował na podium zestawienia iTunes w łącznie osiemnastu krajach. Szczegółowe wyniki możecie zobaczyć poniżej:

źródło: (1)(2)
źródło zdjęcia: Oficjalny YouTube IZ*ONE

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.