Najmłodszy girlsband SM Entertainment może pochwalić się nowym sukcesem na YouTube. Teledysk do Russian Roulette ma już 100 milionów odsłon.

Russian Roulette to kawałek w stylu synth-pop z 8-bitowymi wstawkami, które przywodzą na myśl stare gry. W programie radiowym „Choi Hwa-jung’s Power Time” dziewczęta wyznały, że słyszały piosenkę jeszcze przed tym, jak zostały trainee. Nie wiedziały wtedy jednak, że to one ją nagrają. Utwór sześć razy tryumfował w programach muzycznych.

Klip do numeru jest inspirowany amerykańskimi kreskówkami z lat 30.. Dziewczęta planują w nim „zamach” na życie innych członkiń Red Velvet. Nawiązuje to bezpośrednio do gry w tytułową „rosyjską ruletkę”. 


To pierwszy taki wynik girlsbandu na YouTube. Zespół dołącza tym samym do „klubu 100 milionów”, w którym są również PSY, BIGBANG, BTS, Taeyang, G-Dragon, TWICE, 4Minute, HyunA, 2NE1, Girls’ Generation, Taeyeon, f(x), EXO, Super Junior, BLACKPINK, GOT7 oraz Chanyeol i Punch.

 

źródło zdjęcia: SM Entertainment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.