Nowy singiel powstał z okazji współpracy boysbandu z gamingowym przedsiębiorstwem NCSOFT, która obecnie promuje swoje nowe maskotki firmowe, Spoonz. Piosenka uosabia uroczy i beztroski charakter postaci.
Do tej pory NU’EST W preferowało poważny i charyzmatyczny koncept, jak pokazało m.in. na ostatniej płycie „WHO, YOU”. Jednak teraz chłopaki z Pledis Entertainment stanęli przed szansą wypróbowania czegoś nowego i „odświeżenia” swojego wizerunku. Tak powstała piosenka I Don’t Care, efekt współpracy zespołu z nowymi maskotkami firmy NCSOFT, Spoonz.
Urocze postacie już samym swoim wyglądem zdobyły dużą popularność. Członkowie grupy na V LIVE prezentowali je wszystkie, analogicznie porównując je do siebie i własnych osobowości. Ren wybrał Cindy, ponieważ oboje lubią miętową czekoladę. Aron przyznał, że tak jak Slime często zmienia mu się humor i kocha jeść pudding. JR otrzymał owieczkę BT, a Baekho Diabola, byłego demona, którego wyrzucono z piekła za bycie uroczym i nieśmiałym. Wśród Spoonz znajduje się także smoczątko Ping, które uwielbia słodkie rzeczy, takie jak czekolada. Wszystkie postacie i ich przygody możecie śledzić na Twitterze.
Portal Dispatch przygotował także z tej okazji kilka zakulisowych zdjęć. Zobaczcie galerię poniżej:
źródło zdjęcia: Oficjalny Twitter Dispatch Korea