X.D. Global rozpoczęło promocje „Tasty Saga” w Korei Południowej. Z tej okazji Hani z EXID nawiązała współpracę z firmą.

W ramach koreańskiej promocji „Tasty Saga”, zaproszono Hani do kilku marketingowych oraz PRowych aktywności. Od czasu premiery gry w kraju zobaczyliśmy dwie reklamy z udziałem wokalistki EXID. W obu wideo piosenkarka rozmyśla nad jedzeniem, jednocześnie przedstawiając bohaterów i główny zamysł gry. Zobaczcie je poniżej:

Oprócz tego, na kanale YouTube znajduje się pełny utwór należący do ścieżki dźwiękowej nazwany Tasty, All Right!. Usłyszymy w nim głos wokalistki EXID. Muzykę i tekst stworzył ampstyle. Poniżej zobaczycie skróconą wersję OST, a towarzyszące mu wideo pokazuje dzień nagrań utworu.

Bohaterów „Tasty Saga” opisuje się jako „food moe”. Są to urocze personifikacje popularnych dań, deserów oraz napojów. Wśród postaci zobaczymy nawiązania do kawy, czarnej herbaty, napoleonki, tanghulu, sakuramochi, foie gras, tteokbokki, kimchi, brownie, tiramisu i wódki. Gra łączy elementy RPG, w których użytkownik skupia się na strategicznej walce, oraz SLG, czyli inaczej simulation game. To właśnie w tej części możemy zarządzać restauracją/kawiarnią. Oprócz walki z wrogimi Naxi, którzy grożą krainie Tyrre, będziemy mogli skupić się na nauce nowych przepisów, zmierzeniu się z problemami restauracji jako menedżer i zwiększeniu jej popularności.

Więcej o grze dowiecie się na jej oficjalnej stronie, Facebooku, Twitterze i Instagramie.

 

źródło: (1)
źródło zdjęcia: Oficjalny Twitter Tasty Saga

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.