Dziewczyny z f(x) dołączyły do k-popowych artystów, których teledyski osiągnęły pułap 100 milionów wyświetleń w serwisie YouTube.

Electric Shock zadebiutował 10 czerwca 2012 roku. Singiel spotkał się z dużym zainteresowaniem koreańskiej publiczności i zdobył aż dziewięć statuetek w programach muzycznych. f(x) wygrało dzięki niemu także nagrodę na Mnet Asian Music Awards w kategorii „Best Dance Performance – Female Group” (Najlepszy występ taneczny – żeński zespół).

16 października 2016 roku klip do Electric Shock przekroczył magiczną liczbę 100 milionów odtworzeń. Tym samym elitarne grono k-popowych artystów ze 100 milionami wyświetleń na YouTube („100 million club”) powiększyło się! Oprócz f(x) znajduje się w nim PSY, HyunA, 2NE1, Girls’ Generation, EXO, Super Junior i BIGBANG. Oznacza to, że zespół jest trzecim girlsbandem w historii, który osiągnął taki sukces.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.