Boysband SM Entertainment dołączył do szerokiego grona artystów z symboliczną liczbą wyświetleń pod jednym ze swoich klipów na YouTube.

Już od wielu dni trwa akcja związana ze streamowaniem jednego z najbardziej znanych utworów SHINee. W końcu 26 sierpnia piosenka Ring Ding Dong, uważana już za klasyk k-popu, przekroczyła pułap 100 milionów wyświetleń na YouTube. Tym samym boysband dołączył do tzw. „klubu 100 milionów”.

Ring Ding Dong pochodzi z “2009, Year Of Us”, trzeciego EP grupy. Słowa i muzykę stworzył legendarny już producent SM Entertainment, Yoo Young Jin. Wytwórnia opisała kawałek jako mieszankę elektro i afrykańskich rytmów, takich jak beat bębnów kong. Powtarzane przez cały utwór „ring ding dong” jest onomatopeją dzwonu rozbrzmiewającego w głowie w momencie zakochania się. Numer zdobył ogromną popularność w Korei, a jego covery młodszych grup do teraz można spotkać w programach rozrywkowych.

Jest to pierwszy teledysk w karierze zespołu z taką ilością wyświetleń. W „klubie 100 milionów” znajdują się również tacy artyści, jak PSY, BIGBANG, BTS, TWICE, Taeyang, G-Dragon, 4Minute, HyunA, 2NE1, Girls’ Generation, Red Velvet, Taeyeon, f(x), iKON, EXO, Super Junior, BLACKPINK, MOMOLAND, GOT7 oraz Chanyeol i Punch.

 

źródło zdjęcia: YouTube SHINee

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.