SM Entertainment wypuściło pełny nowatorskich pomysłów koncertowy gadżet.
AKTUALIZACJA: 9 czerwca
Wytwórnia opublikowała dwa klipy promujące nowego lightsticka. W pierwszym możemy zobaczyć, jaką kompozycję kolorów zaplanowano do utworu Lucky One. W drugim natomiast, Baekhyun (Byun Baek Hyun) opowiada nam, jak skonfigurować swój gadżet z aplikacją Wyth. Zobaczcie sami!
Oryginalny post: Pierwsza oficjalna wersja lightsticka EXO pojawiła się w październiku 2015 roku. Dzięki niemu, EXO-L tworzyły na trybunach „srebrny ocean”, który szybko zdobył popularność i uznanie zespołu.
Co nowego dla fanów przygotował boysband?
SM Entertainment wprowadza koncertowe gadżety na wyższy poziom. Wersja 2.0 lightsticka EXO jest „smart” i, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami członków grupy, będzie zmieniała kolory. Nie jest to jednak jedyna jego cecha. Fani, którzy przyjdą na koncert z nowym gadżetem, będą musieli pobrać na swój telefon specjalną aplikację Wyth. Dzięki niej lightstick przybierze barwę zaprogramowaną specjalnie dla miejsca, które zajmuje jego właściciel. Oprócz tego, będzie kompatybilny ze scenicznym oświetleniem.
Od 4 lipca lightstick można kupić za 32,000 wonów (ok. 111zł) na koreańskiej stronie g9.co.kr oraz stacjonarnie w Seulu. Oprócz samego gadżetu i akcesoriów do niego, w zestawie znajduje się fotokarta i naklejka.
Pierwszą okazją do przetestowania nowych lightsticków będą koncerty EXO w Seulu. Niedawno dodano kolejną datę, więc grupa wystąpi w stolicy aż sześć razy – 22,23, 24, 29, 30 i 31 lipca.