Raper ONE jest pierwszym od 14 lat solistą YG Entertainment.

ONE doczekał się solowego debiutu pod wytwórnią YG. 23-letni artysta wydał podwójny singiel zatytułowany „ONE DAY”, a piosenki symbolizują odpowiednio dzień (Gettin’ by) i noc (heyahe).

Gettin’ by opisuje przemijające uczucie miłości i parę, która spotyka się po dłuższym czasie od zerwania. Chłopak przyznaje, że „jakoś się trzyma” i może spokojnie zobaczyć się z dziewczyną, bez przywoływania przeszłości. Hip-hopowy beat nie jest natarczywy, a wręcz dość ostrożny w swoich dźwiękach. Ta delikatność, stworzona przez producenta Cha Cha Malone, dobrze obrazuje nostalgiczny tekst i samą atmosferę piosenki. Teledysk został wyświetlony 700 tysięcy razy w przeciągu 12 godzin. 


Tytuł 해야해 (heyahe) dosłownie przetłumaczyć można jako „muszę”, co pojawia się w tekście utworu: „Musimy zrobić to, co musimy zrobić”. Chodzi tutaj o bliską relację oraz wzajemny pociąg seksualny kobiety i mężczyzny. Tym razem o muzykę zadbał producencki duet Groovy Room. Stworzyli swoją klasyczną kompozycję, która wyróżnia się wyraźnymi trapowymi dźwiękami, zwanymi 808 kick (dźwięki z syntezatora tworzone za pomocą perkusji, klasków).

Wytwórnia opublikowała zakulisową sesję z planu obu teledysków, którą możecie obejrzeć poniżej.

Pierwszy krok artysty w samodzielnej karierze został dobrze odebrany, a reprezentant wytwórni powiedział, że debiut rapera określany jest jako sukces. „ONE DAY” w dzień premiery znalazło się na szczytach notowań iTunes w pięciu krajach: Indonezji, Malezji, Singapurze, Tajlandii i Wietnamie.

W najlepszym momencie na koreańskich rankingach Gettin’ by znajdowało się na drugim miejscu listy Genie, natomiast heyahe było w pierwszej dziesiątce.


Do 21 lipca we wschodnim Seulu fani będą mogli odwiedzić pop store poświęcony nowemu wydawnictwu ONE.

źródła: (1)(2)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.