Zespół zaskoczył fanów nowym logo i zmianą tożsamości marki.
BTS przeszedł rebranding (transformacja wszystkich elementów związanych z wizerunkiem marki – przyp.red). Rankiem 5 lipca zobaczyliśmy nowe logo zespołu i jego fandomu, ARMY. Symbolizują one jedne drzwi, przez które grupa spotyka się ze swoimi fanami. Ponadto, skrót ‘BTS’ oznacza od teraz ‘Beyond The Scene’. Po koreańsku zespół nadal będzie przedstawiał się jednak jako 방탄소년단 (Bangtan Sonyeondan).
Big Hit Entertainment poinformowało, że za nowym wizerunkiem Bangtanów kryje się specjalnie znaczenie. Zespół bowiem „chroni młodych ludzi przez uprzedzeniami”. Nie boją się oni podążać za swoimi marzeniami, a nie akceptować rzeczywistości taką, jaka jest.
Nowe logo i cały wizerunek tworzyła jedna z najlepszych firm w Korei. Pracowała ona nad projektem prawie rok. Jeden z członków zespołu odniósł się do nowego logo na grupowym Twitterze.
새로운 BI가 정말 마음에 들어요. 저 역시 기대돼서 여러분께 하루라도 빨리 보여드리고 싶었어요. 무엇보다 우리와 아미가 하나로 연결된 모습이라 더욱 의미가 있고 기분이 좋습니다!! 😁💕
— 방탄소년단 (@BTS_twt) 5 July 2017
„Bardzo lubię nowe BI [tożsamość marki – przyp.red]. Byłem bardzo podekscytowany i chciałem Wam je pokazać nawet dzień wcześniej. Bardziej niż wszystko inne, [BI] jest symboliczne, bo pokazuje jeden image dla nas i ARMY, jestem szczęśliwy!”
Podoba Wam się nowy wizerunek BTS?
źródło:(1)