Girlsband z SM Entertainment umocnił swoją pozycję na YouTube, po raz kolejny zdobywając 100 milionów odsłon.
Oh!, główny singiel drugiego pełnego albumu Girls’ Generation, zaliczył kolejny sukces. Piosenka osiągnęła pułap 100 milionów wyświetleń w serwisie YouTube.
Zaraz po wydaniu w 2010 roku, utwór wzbił się na szczyty koreańskich notowań muzycznych. Kawałek był wówczas drugim najczęściej kupowanym singlem w Korei. Portal Monkey3 nadał mu również tytuł „Piosenki Roku 2010”.
Numer, nagrany w stylu bubblegum pop, został napisany i skomponowany przez Kenzie, jedną z głównych producentek SM Entertainment. Była ona wcześniej odpowiedzialna za debiutancki kawałek girlsbandu, Into The New World.
Przypomnijmy, że w „klubie 100 milionów”, oprócz SNSD, są też PSY, HyunA, 2NE1, BIGBANG, f(x), Super Junior, EXO, BTS i TWICE. To już piąty utwór Girls’ Generation w tym zestawieniu. Wcześniej na listę trafiły: Gee, The Boys, Mr. Taxi i I Got A Boy.