To pierwszy taki solowy sukces wokalisty BIGBANG.

Najpopularniejsza piosenka Taeyanga, EYES, NOSE, LIPS, doczekała się stu milionów wyświetleń. Jest to pierwszy solowy wideoklip artysty, który dołączył do grupy „100 milionów”. Wcześniej ten rekord pobiło GOOD BOY w duecie z G-Dragonem. Teledysk, promujący album „Rise”, został wydany 2 czerwca 2014 roku i tego samego dnia obejrzano go ponad milion razy. Druga w kolejce jest taneczna RINGA LINGA z niecałymi 88 milionami.

EYES, NOSE, LIPS powstała na podstawie osobistych przeżyć muzyka i jego rozstaniu z dziewczyną. Oszczędny teledysk ma uwydatnić emocje Taeyanga, jego ból i smutek. Piosenka zdobyła popularność na całym świecie oraz była wielokrotnie coverowana, również przez popularnych artystów jak Michael Bublé. Powstała również anglojęzyczna wersja utworu z Tablo, a zeszłoroczny wykon w „Fantastic Duo” pokazał, że koreańska widownia wciąż zachwyca się tą emocjonalną balladą.

Muzyk musiał zmierzyć się też z problemem plagiatu, ponieważ rosyjska piosenkarka użyła melodii bez wykupienia praw autorskich.

 

źródło zdjęcia: YouTube

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.