Jackson z GOT7 wydał nowy solowy singiel. Tym razem jest to wynik współpracy z marką Fendi.
Fendiman ukazało się 25 maja i szybko zdobyło popularność na całym świecie, a w szczególności w Stanach Zjednoczonych. Kawałek wylądował na pierwszym miejscu w głównym oraz popowym zestawieniu iTunes właśnie w USA. Oprócz tego, piosenka wspięła się wysoko w Tajlandii, Etiopii czy Bangladeszu. Na swoim Instagramie Jackson podziękował wszystkim za wsparcie i docenianie jego muzyki.
Nowy singiel rapera powstał we współpracy z Fendi jako część nowej kampanii marki, „F is For…”. Jest ona tworzona „przez Millenialsów dla Millenialsów”, jak określa to firma. Jackson został bohaterem jednej z jej gałęzi, „Fearless”, która zrzesza artystów z całego świata.
Słowa utworu nie skupiają się jedynie na włoskiej marce. Usłyszymy w nich, że każdy z nas jest wyjątkowy na swój sposób. By osiągnąć sukces musimy jednak korzystać z szans, które przynosi nam życie. Jackson napisał tekst Fendiman, a przy produkcji i kompozycji pracował z nim BOYTOY. Klip do singla został nakręcony w Rzymie.
Fendi udostępniło kilka fotografii zza kulis kręcenia teledysku. Znajdziecie je także u nas: