Zespół planuje wydać singiel, w którym zupełnie zmieni swój wizerunek.
Wytwórnia Pledis Entertainment poinformowała, że już 24 kwietnia zobaczymy HIGH NOON. Utwór będzie efektem kolaboracji lidera unitu wokalnego, Woozi’ego, oraz muzyka metalowego Marilyna Mansona. Amerykański artysta będzie miał udział w produkcji muzycznej kawałka oraz reżyserii teledysku, jednak sam nie pojawi się w utworze.
Po nowym singlu możemy spodziewać się wszystkiego, z czym kojarzy się twórczość Marilyna Mansona. Tytuł piosenki nawiązuje do brutalności i prymitywności Dzikiego Zachodu. Jak podaje portal Kpop Herald, „nie zabraknie szokujących scen, wszechobecnego brudu i charakterystycznego, krwawego klimatu”. Do tej pory zobaczyliśmy już trzy teasery, w którym wystąpili S.Coups, The8 oraz Woozi. Resztę zapowiedzi zobaczymy już jutro!
Marilyn Manson przyznał, że śledzi koreański rynek muzyczny od dwóch lat, a jego zainteresowanie wzbudził szczególnie boysband SEVENTEEN. „Stworzyłem wiele piosenek w życiu, ale ich producent jest maszynką do robienia muzyki od samego początku” powiedział artysta gazecie Chosun. „Ja w jego wieku pisałem marne teksty do magazynu muzycznego i wylewałem swoje żale i frustracje w Marilyn Manson and The Spooky Kids. Widzę w Woozim swoje odbicie, pewną lepszą, ułożoną wersję siebie. W przeciwieństwie do mnie, chłopak wie, co chce tworzyć. Bardzo chciałem z nim współpracować. Nie zawiedziecie się”, zapewnia Manson.
Okazuje się, że zespół miał już wcześniej wydać singiel, jednak w ostatniej chwili projekt został zawieszony. Zdążyliśmy zobaczyć wtedy teasery, oznaczone tajemniczym hashtagiem #DARK_SEVENTEEN. Jak przyznał sam producent Jeordie White (producent oraz muzyk Marilyna Mansona), razem z zespołem produkcyjnym obawiali się reakcji społeczeństwa na nowy wizerunek SEVENTEEN, dlatego woleli poczekać i pozwolić boysbandowi na podanie fanom kilku wskazówek dotyczących nowego konceptu. Bardzo spostrzegawczy Carat od kilku miesięcy mogli zauważyć, że styl ubierania się każdego z członków zmienił się. Coraz częściej pojawiali się w miejscach publicznych w czarnych bluzach i spodniach, które nawiązywały do subkultury metalu: