Fenomen popularności BLACKPINK dla jednych jest zagadką, zaś dla drugich – zasłużonym efektem pracy członkiń jedynego girlsbandu YG Entertainment. Czy How You Like That zagwarantuje zespołowi szansę na dalsze wspinanie się po szczeblach międzynarodowej kariery?
Za nami jeden z najbardziej wyczekiwanych powrotów tego roku! Chociaż How You Like That jest zaledwie przedsmakiem nadchodzącego full-albumu BLACKPINK, to nowy singiel girlsbandu budzi zainteresowanie nie tylko fanów k-popu. Hype wśród general public związany z premierą nowego kawałka dziewcząt nie jest jednak przypadkowy. Mimo, że od wydania Kill This Love minął ponad rok, to członkinie grupy były stale obecne na najważniejszych popkulturowych wydarzeniach ostatnich miesięcy. Możemy tutaj z pewnością zaliczyć występ na zeszłorocznej Coachelli, rolę Lisy jako mentorki w chińskim programie “Youth With You”, czy chociażby obecność artystek w pierwszych rzędach pokazów w ramach londyńskiego czy paryskiego tygodnia mody.
How You Like That kontynuuje koncept przepełnionych kobiecą siłą i pewnością siebie title tracków grupy. Singiel ma w sobie wszystko, czego oczekujemy od potencjalnego hitu wakacji. Mocny, taneczny beat, został zainspirowany bardziej hip-hopowym brzmieniem, tym samym idealnie wpisując się aktualnie panujące w muzyce popularnej trendy. Głównym twórcą kawałka został jeden z producentów YG Entertainment – Teddy Park, który współpracuje z artystkami od początku ich kariery. Prócz niego wśród autorów znaleźli się również Danny Chung czy R.Tee. Warto zauważyć, że według członkiń grupy kawałek „niesie energię, oraz wsparcie dla wszystkich, którzy znajdują się w trudnym okresie”.
Singiel w ostatnich dniach pobił nieskończoną ilość rekordów, stając się bezkompromisowym liderem wielu list przebojów na całym świecie. How You Like That w pierwszej dobie odsłuchano ponad 4 miliony razy na Spotify, tym samym gwarantując kawałkowi tytuł najczęściej odsłuchiwanego singla wydanego przez girlsband w pierwszych 24 godzinach od premiery. Utwór stanął także na podium w ponad 60 krajach na liście iTunes (w tym na pierwszym miejscu w Polsce), czyniąc BLACKPINK jedynym żeńskim zespołem z tak dobrymi wynikami na tej platformie. Nie można również zapomnieć o rekordach wyświetleń na YouTube. Osiągnięcia piosenki zagwarantowały dziewczynom łącznie pięć wpisów do Księgi rekordów Guinessa m.in za najwięcej wyświetleń na YouTube w pierwszych 24 godzinach czy najwięcej osób oglądających premierę klipu na żywo na YouTube.
źródło: (1)(2)(3)
źródło zdjęcia: Oficjalny Twitter BLACKPINK
Sorry ale w tym gównie nawet muzyki nie ma .. nie ma melodii, głosu Rose. Jennie na różowo z pierwszymi lepszymi założonymi fatałaszkami .. Lisa jako brunetka wyjątkowo niekorzystnie