Srebro, błękit, czerwień, pomarańcz, ciemna szarość i biel – te kolory wybrał Yunho, aby opisać, jakim jest artystą. Każdy kawałek na płycie przybiera inną barwę, aby pokazać, że wokalista TVXQ potrafi odnaleźć się w każdym gatunku. W ten sposób Yunho przedstawia całe swoje doświadczenie, które zebrał na scenie przez 16 lat.
Chociaż solowy debiut po 16 latach aktywności na scenie brzmi jak bardzo długi czas, ma to swoje dobre strony. Yunho zdążył przez lata ewoluować z młodzieżowego rapera w artystę, który wie, czego chce i zna siebie. Taki był proces myślowy, który doprowadził do stworzenia albumu „True Colors”. Krążek, teledysk do tytułowego utworu oraz pierwszy samodzielny showcase miały premierę 12 czerwca.
Cały album „True Colors” zawiera sześć utworów. Każdy z nich ma reprezentować inne podejście do muzyki, a one wszystkie mają opisywać natomiast samego wokalistę. Dlatego głównym zamysłem płyty było dopasowanie innego koloru do każdego numeru. Główną barwą tytułowego Follow został srebrny.
- Follow
- Blue Jeans – przewodnią barwą kawałka, jak można się domyślić, został niebieski. Połączono tutaj funkowy rytm gitary z głębokim i ciepłym basem syntezatora 808. Słowa numeru skupiają się wokół komplementów jeansów i tego, jak dobrze leżą na drugiej osobie.
- Swing – w piosence, gdzie przewodzi czerwień, usłyszymy gościnnie piosenkarkę BoA. Chociaż wydawałoby się, że utwór wskazuje nazwą na swing, nie ma w nim nic z klasycznej odsłony tego gatunku. Tytuł nawiązuje bardziej do intensywnego zbliżenia się partnerów podczas tańca i ciężkiej atmosfery, jaka tworzy się wówczas między nimi. Cała piosenka nagrana jest w stylu dance, gdzie skupiono się na ciężkim basie.
- Hit Me Up – kolorem numeru jest pomarańczowy. Producentami został duet LDN Noise, znani z wielu współprac z SM Entertainment. Oprócz tego, usłyszymy gościnnie Giriboya. Utwór, skomponowany w stylu nu disco, otrzymał krótki klip, który pokazano jeszcze przed premierą krążka. Możecie zobaczyć go TUTAJ.
- Why – kawałek można opisać jako połączenie neosoulu oraz urban R&B. Yunho porównał kompozycję do koloru ciemnoszarego. Piosenka porusza tematy samotności i depresyjnego uczucia u ludzi, którzy przytłoczeni są życiem w mieście.
- Change the World – ostatnia pozycja na płycie otrzymała kolor biały. Jest to popowa ballada w średnim tempie, zawierająca pozytywny przekaz. Yunho ofiarowuje w słowach wiadomość do nas wszystkich. Chce, abyśmy nigdy nie zapomnieli, kim jesteśmy i wspólnie stworzyli nowy świat.
Wśród sukcesów na rankingach muzycznych, warto wspomnieć o wynikach na międzynarodowych listach iTunes. SM Entertainment poinformowało, że album „True Colors” zajął pierwsze miejsca w 15 krajach: Argentynie, Kolumbii, Peru, Arabii Saudyjskiej, Omanie, Rosji, Japonii, Singapurze, Tajwanie, Filipinach, Wietnamie, Hong Kongu, Indonezji i Malezji.
źródło zdjęcia: YouTube SMTOWN