Klip do Bonamana przekroczył magiczną granicę 100 milionów wyświetleń w serwisie YouTube.

Bonamana to główny singiel promujący czwarty pełny album Super Junior o tym samym tytule. Fani usłyszeli go 10 maja 2010 roku, kilka dni przed oficjalną premierą płyty. Utwór stworzył jeden z głównych producentów SM Entertainment, Yoo Young Jin. Wytwórnia określiła styl całej płyty jako zestawienie gatunku „SJ funky”, a kawałek świetnie wpasowuje się w te klimaty. Jest to kompozycja electropop, w której usłyszymy afrykańskie rytmy oraz klubową, housową muzykę. Szczególnie wyróżniają się w nim wokale, na które nałożony jest autotune.

Tekst piosenki opowiada o mężczyźnie, który chce za wszelką cenę zdobyć swoją wybrankę. Mówi, że jest najpiękniejsza i kocha tylko ją. W jego słowach czuć desperację, jest w stanie zrobić wszystko, by tylko dziewczyna odwzajemniła jego uczucia. Chociaż SM zapowiedziało, że Bonamana będzie wstępem do dojrzalszych brzmień Super Junior, utwór ma w sobie wiele luzu i zabawnych fraz, charakterystycznych dla zespołu.

Jest to drugi klip boysbandu, który przekroczył magiczną liczbę wyświetleń na YouTube. Pierwszym było Mr. Simple, który osiągnął to jesienią 2015 roku. W „klubie 100 milionów”, oprócz Super Junior, są również PSY, BIGBANG, BTS, TWICE, Taeyang, G-Dragon, 4Minute, HyunA, 2NE1, Girls’ Generation, Red Velvet, Taeyeon, f(x), EXO, Super Junior, BLACKPINK, MOMOLAND, GOT7 oraz Chanyeol i Punch.

 

źródło zdjęcia: SM Entertainment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.