BLACKPINK zadebiutowały 8 sierpnia. Od tego dnia, prawie codziennie zajmowały pierwsze miejsca na muzycznych rankingach w Korei.
Debiut grupy to kolejny udany projekt YG Entertainment. W ciągu trzech dni teledyski do WHISTLE i BOOMBAYAH wyświetlono po 7 milionów razy. W każdym kolejnym dniu odsłon przybywało i obecnie (19.08.16) BOOMBAYAH ma ich 17 milionów, a WHISTLE prawie 15 milionów. Powołując się na notowania Genie, nie jest to jednak koniec sukcesów. Przez osiem dni, zespół był liderem w rankingach muzycznych w Korei. 11 sierpnia raperzy BewhY i CJamm wydali Puzzle, któremu na chwilę ustąpiło Whistle. Kolejny spadek można było zauważyć po wydaniu Summer Night (Remix) przez Gray’a oraz comebacku EXO z Lotto. Obecnie oba zespoły rywalizują o pierwsze miejsce.
Warto zwrócić uwagę, że większe sukcesy w Korei zdobywa Whistle, mimo mniejszej ilości wyświetleń. Na świecie natomiast to Boombayah przyjęło się lepiej.
W notowaniach najpopularniejszych filmów na YouTube znajdziemy aż 5 nagrań BLACKPINK:
#96 BOOMBAYAH M/V
#100 WHISTLE (dance practice)
#134 WHISTLE M/V
#154 BOOMBAYAH 0814 SBS Inkigayo
#177 WHISTLE 0814 SBS Inkigayo
Co ciekawe, w pierwszej 100 znalazł się dance practice do Whistle, który w ciągu jednego dnia zobaczono prawie 1,5 miliona razy.
Album „SQUARE ONE” w ciągu jednego dnia wskoczył na pierwsze miejsce Worldwide Album Chart, przeganiając tego dnia Adele, Beyonce czy Drake’a.
W artykule Billboard przeczytamy, że BLACKPINK „to siódmy k-popowy artysta, który zdobył pierwsze miejsce na liście World Digital Songs. Wcześniej znalazł się tam PSY (czterokrotne #1), BIGBANG (trzykrotne #1), 2NE1, EXO, CL, BTS, G-Dragon i Taeyang (po jednym). Ponadto BLACKPINK jest najszybszym artystą z „jedynką” w rankingu i trzecim, którego piosenki zajmowały w nim dwa pierwsze miejsca. Wcześniej udało się to tylko PSY i BIGBANG.
Obecnie blisko kolejnego „All kill” jest Whistle.