Po zakończeniu serii „TREASURE”, zespół rozpoczął nowy etap w swojej karierze. Sprawdźcie, co znajdziemy na najnowszym wydawnictwie grupy!

Koncepcją INCEPTION jest powrót do przeszłości. Ubiór zespołu, jak i cały koncept przywodzi na myśl szkolne lata. Wspomnienia członków grupy są kluczowe, dlatego też podczas promocji został wydany 16-minutowy film, opowiadający historię bohaterów wydawnictwa. Title track „ZERO: FEVER Part.1 został wybrany przez fanów w specjalnym głosowaniu.

Propozycja jest połączeniem stylu EDM oraz pełnych emocji wokali. Poszukując swojej ukochanej osoby, bohater utworu zgubił drogę, a tym samym jego cel wydaje się nieosiągalny. Tekst singla idealnie współgra z teledyskiem, który łączy indywidualne opowieści chłopaków z energetycznymi wstawkami tanecznymi. 

Na albumie znalazło się łącznie siedem pozycji. Co o nich wiemy?

  1. Dear Diary: 2016.07.29 – EP otwiera mówione intro. Data zawarta w tytule to dokładnie 4 lata wstecz od premiery „ZERO: FEVER Part.1”. W monologu usłyszymy kilka rad dotyczących młodości, która jest głównym motywem wydawnictwa. 
  2. FEVER – utwór opowiada o bolączkach i problemach nastolatków na całym świecie. Według ATEEZ młodzi ludzie są jak gwiazdy, które nie mają własnego miejsca na ziemi.
  3. THANXX – drugi singiel promujący album. Piosenka jest intrygującą mieszanką popu, hip-hopu oraz latynoskich gitar, co tworzy wyjątkowo charakterystyczny beat. W kawałku padają pytania o przyszłość muzyków. Artyści odpowiadają jednak, że muszą pożyć nieco dłużej aby odnaleźć odpowiedź. W piosence czuć beztroskę oraz nonszalanckie podejście do ogólnopanujących zasad. Członkowie zespołu chcą żyć własnym życiem i pragną, aby inni pozwolili im robić to co kochają.
  4. 춤을 춰 (TO THE BEAT) – wpadający w ucho kawałek, którym muzycy chcą zachęcić nas do podążania za ogólnym przesłaniem krążka. W piosence wyczuwalna jest pewność siebie, a także odrzucenie wszelkich reguł. Jedyne, co wydaje się zespołowi słuszne, to podążanie za rytmem piosenki.
  5. INCEPTION
  6. GOOD LIL BOY – numer  ma inspirować ludzi do obalenia stereotypów. Nie musimy spuszczać głowy, ani wstydzić się tego kim jesteśmy. Powinniśmy podążać za swoimi marzeniami do utraty tchu, nie zważając na przyjęte w społeczeństwie zwyczaje.
  7. ONE DAY AT A TIME – utwór nagrany został w języku angielskim. Niesie on dodającą otuchy wiadomość dla wszystkich, którzy szukają swojego wytchnienia w twórczości ATEEZ . Dzielące nas od idoli tysiące kilometrów nie mają znaczenia, bo muzyka jest w stanie dotrzeć wszędzie.

ATEEZ dało swój pierwszy występ z INCEPTION oraz FEVER w Mnet M!Countdown. Trzy dni później zespół pojawił się w SBS Inkigayo. Jak do tej pory tytułowy kawałek krążka zdobyło dwie nagrody. To najlepszy wynik grupy, biorąc pod uwagę wszystkie dotychczasowe single. Wcześniej nagrodę w programie muzycznym zdobyło jedynie Wave. Obejrzyjcie moment odebrania pierwszej statuetki oraz encore stage poniżej.

 


 
Krążek zespołu dobrze poradził sobie na arenie międzynarodowej. Dużym osiągnięciem było zajęcie drugiego miejsca na iTunes w dziennym światowym zestawieniu najpopularniejszych albumów w dniu wydania płyty. Teledysk osiągnął także rekordową dla boysbandu liczbę wyświetleń na YouTube. W ciągu pierwszych 24 godzin zgromadził ponad 10 milionów wyświetleń. Dla porównania – Answer osiągnęło taki wynik w trzy dni. 

 

źródło: (1)
źródło zdjęcia: YouTube 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.