Najmłodszy girlsband JYP Entertainment może pochwalić się kolejnym sukcesem. Debiutancki singiel DALLA DALLA osiągnął 100 milionów odsłon na YouTube.
Chociaż na liście k-popowych piosenek, które przekroczyły magiczną barierę 100 milionów wyświetleń jest ponad sto pozycji, to dla wielu młodych zespołów to wciąż odległe marzenie. Tym razem udało się je spełnić ITZY, najmłodszemu girlsbandowi JYP Entertainment, i ich debiutanckiemu singlowi DALLA DALLA. Grupa 8 kwietnia dołączyła do „klubu 100 milionów” w rekordowym tempie. Utwór osiągnął symboliczną liczbę odsłon w ciągu 57 dni od premiery 10 lutego. Z tej okazji zespół uruchomił oficjalne konto na Instagramie, które znajdziecie TUTAJ.
Nie jest to jedyny rekord, jaki pobiła piosenka. W pierwszych 24 godzinach od debiutu kawałkowi udało się ustanowić największą liczbę wyświetleń dla nowej grupy, kiedy licznik pod teledyskiem osiągnął prawie 14 milionów odsłon, a dokładnie 13,933,725. Każda kolejna „dziesiątka” była rekordem dla dziewczyn wśrod debiutanckich zespołów. Więcej o tym przeczytacie w naszym artykule.
źródło zdjęcia: YouTube JYP Entertainment