Kolejny teledysk TWICE przekroczył symboliczną liczbę wyświetleń na YouTube.
Ponownie każda piosenka TWICE może pochwalić się świetnym wynikiem. Od wydania „twicetagram” 30 października minęło 33 dni, co ustanawia LIKEY girlsbandowym utworem, który najszybciej osiągnął pułap 100 milionów wyświetleń. Piosenka wygrywała w programach muzycznych siedem razy, a moment pierwszego wręczenia statuetki mogliśmy śledzić w MBC Show Champion.
TWICE(트와이스) „LIKEY” M/V
100,000,000 VIEWS ❤
ONCE❤️TWICE https://t.co/TWIIMBzDkl #TWICE #트와이스 #LIKEY pic.twitter.com/9vQj9aqsOZ— TWICE (@JYPETWICE) 3 December 2017
LIKEY jest żywą piosenką nagraną w stylu future electropop. Jej głównym motywem jest social media oraz zalety i wady bycia popularnym w Internecie. Stworzyli ją Black Eyes Pilseung i Jeon Goon – pierwsi są znani z produkcji poprzednich hitów TWICE.