Kolejny teledysk TWICE przekroczył symboliczną liczbę wyświetleń na YouTube.

Ponownie każda piosenka TWICE może pochwalić się świetnym wynikiem. Od wydania „twicetagram” 30 października minęło 33 dni, co ustanawia LIKEY girlsbandowym utworem, który najszybciej osiągnął pułap 100 milionów wyświetleń. Piosenka wygrywała w programach muzycznych siedem razy, a moment pierwszego wręczenia statuetki mogliśmy śledzić w MBC Show Champion.

LIKEY jest żywą piosenką nagraną w stylu future electropop. Jej głównym motywem jest social media oraz zalety i wady bycia popularnym w Internecie. Stworzyli ją Black Eyes Pilseung i Jeon Goon – pierwsi są znani z produkcji poprzednich hitów TWICE.

Jest to szósty teledysk TWICE, który może pochwalić się 100 milionami wyświetleń. Ostatnio tę granicę przekroczyło SIGNAL, o czym przeczytacie TUTAJ. W „klubie 100 milionów” są również PSY, BIGBANG, Taeyang, G-Dragon, BTS, 4Minute, HyunA, 2NE1, Girls’ Generation, GOT7, Taeyeon, f(x), EXO, Super Junior, BLACKPINK oraz Chanyeol i Punch.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.